Gå til innhold

Si hallo til Spotify Apps

Anbefalte innlegg

CD kvalitet > Spotify kvalitet, men samtidig så er det utvilsomt at Spotify er en mye enklere og mer praktisk å forholde seg til. Bruker stort sett utelukkende Spotify på mobiltelefonen for øyeblikket, så hele musikkbiblioteket er skrinlagt og den innebygde musikkavspilleren brukes stort sett kun til lydbøker disse dager.

Samtidig så virker det som fler og fler trekker seg fra Spotify, og når jeg ikke lenger kan finne all musikken jeg ønsker der så forsvinner også nytteverdien for min del. Jeg savner også endel funksjonalitet på iPhone utgaven, hvorfor kan vi ikke få en "radio funksjon" osv på denne? Det at jeg må manuelt søke opp det jeg vil høre på, eller opprette spillelister hele tide minker nytteverdien det også.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spotify er genialt når jeg skal utforske ny musikk. Men fortsatt holder jeg meg til MP3 i V0 kvalitet - da det knapt nok går en dag uten at jeg kommer over band og artister som ikke finnes i deres bibliotek. FLAC/CD/VINYL for arkivering.

Til topic. Er i utgangspunktet skeptisk til at Spotify utvides med for mange funksjoner. Men isolert sett: at man øker mulighet til å komme over ny musikk - er jeg positiv til.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Øm nå har ikke jeg så mye peiling på spotify, men er det ikke slik at bare musikk som ligger i spotify fra før av, kan høres, eller kan en også legge in egen? Ville ikke gjort noe forskjell for meg, men er jo slik at det meste av det jeg høre ikke ligg på spotify

Lenke til kommentar

Øm nå har ikke jeg så mye peiling på spotify, men er det ikke slik at bare musikk som ligger i spotify fra før av, kan høres, eller kan en også legge in egen? Ville ikke gjort noe forskjell for meg, men er jo slik at det meste av det jeg høre ikke ligg på spotify

Du kan legge til egen musikk ja, men er synd at så mye mangler (og forsvinner) fra Spotify.

Lenke til kommentar

Synes personlig det er genialt å få mye tettere intergrering med Last.fm, som er genialt for å finne ny musikk man kan like.

Helt enig. Den funksjonaliteten alene gjør at det er verdt det, det fungerer også som forventet.

Last.fm funker fint med Winamp på Android. FYI.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Spotify er genialt når jeg skal utforske ny musikk. Men fortsatt holder jeg meg til MP3 i V0 kvalitet - da det knapt nok går en dag uten at jeg kommer over band og artister som ikke finnes i deres bibliotek. FLAC/CD/VINYL for arkivering.

Til topic. Er i utgangspunktet skeptisk til at Spotify utvides med for mange funksjoner. Men isolert sett: at man øker mulighet til å komme over ny musikk - er jeg positiv til.

Helt enig. Jeg setter ikke helt pris på at de "tvinger" folk til å koble Spotify til Facebook, men jeg er for utvidelse av funksjonalitet (sålenge den er godt testet og blir godkjent av brukerne, ikke bare utviklerne).

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det som også irriterer meg litt er at en ikke har muligheten til å gjemme de funksjonene en ikke bruker i fanen på venstre side. I starten hadde Spotify kun "home", "radio" og "play queue", hvilket førte til at hovedfokuset var på spillelistene. I dag opptar ulike funksjoner snart halparten av den venstre fanen... Stiller også spørsmålstegn ved nødvendigheten av den "new playlist"-knappen de har lagt der i siste beta versjon.

Screenshot.

6455636123_58f442f7ab_b.jpg

Lenke til kommentar

Synes personlig det er genialt å få mye tettere intergrering med Last.fm, som er genialt for å finne ny musikk man kan like.

Helt enig. Den funksjonaliteten alene gjør at det er verdt det, det fungerer også som forventet.

Last.fm funker fint med Winamp på Android. FYI.

Korrekt. Anbefaler også Simple Last.fm for å gjøre offline scrobbling på Android.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...