657 Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Har dette skjermkortet. Brukar for tida 2 skjermer, og vil kople til ein 3. Når eg legg til den 3. skjermen i instillingene, får eg opp "kan ikke lagre skjerminstillingene" Har 2 stk BenQ Og ein gammal Dell 17" som ikkje er windescreen, som eg kjem til å bytte ut når dette fungerer. Har prøvd å bruka skjerm nr 1 og 2, og så legga til skjerm nr 3. 2 og 3 og legga til nr 1. 1 og 3 og legga til nr 2. Har også prøvd å forandra på skjermoppløysing. Takk! Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Bruker du en aktiv displayport til DVI/VGA-converter? Kun to av DVI + DVI + HDMI kan brukes samtidig, den siste skjermen må på displayport og eventuelt en aktiv adapter. Lenke til kommentar
657 Skrevet 30. november 2011 Forfatter Del Skrevet 30. november 2011 Skjermkortet har 2 HDMI og 2 DVI. Brukar 1 DVI og ein HDMI. Den siste skjermen vert kopla til DVI med DVI til VGA converter. Men den er vel ikkje aktiv.... Displayport? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Under tilkoblinger for kortet ditt står det: 2 x DVI-I (dobbeltlenke) - 29-pin kombinert DVI 1 x DisplayPort - 20-pins DisplayPort 1 x HDMI - 19-pin HDMI Type A Gitt at du har dette kortet skal du da ha en displayport-tilkobling på kortet. Denne ligner veldig på HDMI, men er formet som et trapes istedet for HDMIs parallellogram-form. Som sagt fungerer tre skjermer kun om du kobler til med displayport, da må du i dette tilfellet ha en aktiv adapter. Videre vil ikke HDMI-outputet fungere samtidig som du bruker en DVI->VGA konverter grunnet et designvalg. Lenke til kommentar
657 Skrevet 30. november 2011 Forfatter Del Skrevet 30. november 2011 Tusen takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå