Kjepppppp Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 jeg har samme problemet selv. Hatt det siden tirsdagskvelden eller onsdagsmorgen ca. Jeg har homebase som leverandør, som sikkert bruker telenor nettet de også. Elendig kundeservice da disse forsikret meg om at alt var i skjønneste orden. Jeg har sitti med dette i 4-5 timer nå før jeg snublet over denne tråden Lenke til kommentar
skidd Skrevet 9. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2011 ser ut som et generelt problem i allefall, jeg skulle få en montør på onsdag for å sjekke området der jeg bor, for å se om der var noe galt, men fikk en standard melding fra telenor i går om at det ble forsinket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå