skidd Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Hei. er det noen her som har vært borti lignende med telenor eller noe sånt at man av og til plutselig har dårlig linjehastighet? Vi har 9Mbit linje, men det jeg måler for øyeblikekt er 0,5Mbit ned, og telenor finner absolutt ingenting. noen tips/hint? Takk for alle svar Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Hvordan måler du hastigheten? Speedtest.net? Eller måler du f.eks mot microsoft/uninett? Lenke til kommentar
Ulven Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Hei. er det noen her som har vært borti lignende med telenor eller noe sånt at man av og til plutselig har dårlig linjehastighet? Vi har 9Mbit linje, men det jeg måler for øyeblikekt er 0,5Mbit ned, og telenor finner absolutt ingenting. noen tips/hint? Takk for alle svar Hei, har samme problemet. Siden kl 15.00 i dag og utover har jeg logget 0.5 Mbit på en 12Mbit linje. Telenor må ha problemer en eller annen plass. Du bor vel ikke tilfeldigvis på vestlandet ? (Sunnmøre her). Lenke til kommentar
skidd Skrevet 30. november 2011 Forfatter Del Skrevet 30. november 2011 LMH1: jeg har prøvd måleren på itavisen, nettfart.no og speedtest.net, viser samme målingene, og telenor får de målingene. Ulven: var i den tiden det begynte her og, har problemet enda, dette er det lengste det har vart. Jeg bor på sunnmøre her å. Lenke til kommentar
Agrophel Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Jeg har også samma problem med Telenor i dag, ligger på 0.5 til 1 Mbit når jeg Har VDSL 25 :/ Bor på Nordmøre Lenke til kommentar
skidd Skrevet 30. november 2011 Forfatter Del Skrevet 30. november 2011 Merkeli, de sender ikke montør/tekniker for å sjekke området før 7/12 :S da lurer jeg egentlig på hva problemet er. når startet dette med dere? har det hendt flere ganger? Lenke til kommentar
Ulven Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Merkeli, de sender ikke montør/tekniker for å sjekke området før 7/12 :S da lurer jeg egentlig på hva problemet er. når startet dette med dere? har det hendt flere ganger? Problemet ligger nok ikke lokalt hos oss, og blir ganske sikkert fikset i løpet av morgendagen. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Telenor har hatt problemer med nettet sitt i dag, ukjent om dette berører bredbånslinjene dog. Har ingen problem med min VDSL linje hos ngt, fungerer som bare det Holder meg unna Telenor der jeg kan Lenke til kommentar
Ulven Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Merkeli, de sender ikke montør/tekniker for å sjekke området før 7/12 :S da lurer jeg egentlig på hva problemet er. når startet dette med dere? har det hendt flere ganger? Problemet ligger nok ikke lokalt hos oss, og blir ganske sikkert fikset i løpet av morgendagen. Da er min linje fikset ! Håper det gjelder dere andre også. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Problemet har vært hos telenor sentralt, det har bare vært å kjøre en traceroute for å se det. Lenke til kommentar
skidd Skrevet 1. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2011 (endret) Visst Telenor hadde problemer med nettet sitt så er jo det litt merkeli at de 2 personene jeg pratet med ikke sa noe om det Linjen min kom til rett hastighet ca på samme tid som deg Ulven, men det er ikke første gangen det har skjedd, kommer til å følge med. Takk for godt samarbeid Endret 1. desember 2011 av skidd Lenke til kommentar
medlem-193513 Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Fortsatt fucka idag. Vil anta at det er Telenors backbone som er fucka, for jeg har Canal Digital 25/5 og får under 1 Mbit. Pingen blir skyhøy når jeg bruker tracert, 100+ når den når Telenor sine servere. Lenke til kommentar
laaano Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Jeg har canal digital 25/5 og har nå rundt 2mbits linje. Snakket med support via chat og de mente det ikke var noen feil med nett mitt Lenke til kommentar
medlem-193513 Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 (endret) Samme her. Sett på Facebook siden dems, uberrage av alle. Edit: Snakka med en dude i Telenor, de skjøter en kabel i røros en plass som forsaker dette. 3 jævla dager med dårlig nett bare pga. det? Mfw. Endret 2. desember 2011 av MichaelSJ Lenke til kommentar
laaano Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Når er de ferdig med skjøtingen? Lenke til kommentar
medlem-193513 Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 (endret) Aner ikke. Vil tippe det blir iløpet av helgen, uten at man skal være for sikker. Endret 2. desember 2011 av MichaelSJ Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Internettet mitt (Telenor ADSL) har kun delvis virket siden lørdag morgen (Steam etc funker ikke) håper at det skyldes problemene med kablen i Røros og at ikke Telenor har begrenset internettilgangangen min. Lenke til kommentar
skidd Skrevet 6. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2011 Høres ut som det er grunnen ja, ca kl 01:00 forsvanne nettet mitt i helgen, så er bare å vente i spenning i håp om at alt blir i orden. Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Viser seg at problemene mine ble løst av en restart av routeren, jeg føler meg som en darwinawardvinner i øyeblikket før klorineringen inntreffer. Lenke til kommentar
skidd Skrevet 8. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2011 hehe, jaja, man lærer hver dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå