€uropa Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Jeg har en nintendo wii som jeg veldig sjelden bruker, så tilgi meg for at jeg er uvitende. Det har seg slik at jeg bestemte meg for å tørke støvet av wiien min nå i kveld og spille litt mario cart. Problemet slo til allerede da jeg hadde slått den på. Fjernkontrollen vil ikke fungere. Det står at jeg skal trykke på A-knappen når den starter. Og det gjør jeg, men wiien vil ikke reagere. Uansett hva jeg trykker på, så blinker bare blålysene på fjernkontrollen uten at wiien vil reagere. Så sitter jeg her slukøret og arg fordi jeg ikke får spille mario cart. Jeg har prøvd å slå wiien av og på flere ganger og jeg har byttet batterier i fjernkontrollen. Lillebroren min visste ikke hva som var galt. Hjelp mottas med takk. Lenke til kommentar
Slettet-YGj9hz Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Hehe, Prøv å koble til kontrollen på nytt åpne dekslet på wii-remoten der finner du en rød knapp, det gjør du også forran på wii'en (bak et åpne/lukke deksel?) trykk på den røde knappen på wii'en deretter på kontroller så bør du få lys på 1. Håper det funker! Lenke til kommentar
Neutrinocore Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Prøv å synke kontrollen til konsollen. Det gjør du ved å trykke på den rød knappen ved siden av batteriene på kontrollen samtidig som du trykker på den rød knappen på Wii-en. Den knappen ligger i det "skjulte" rommet under reset-knappen. Håper dette hjelper Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 http://www.ehow.com/how_4527749_reset-wii-remote.html Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 30. november 2011 Forfatter Del Skrevet 30. november 2011 Det var en suksess. Jeg visste om den røde knappen på fjernkontrollen, men ikke at det også var en knapp på wiien. Nå kan jeg endelig kose meg med mario cart igjen. Mange takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå