smort1 Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Høsstemning! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Ok snapshot i høstsola uten den store wowopplevelsen for meg denne gangen. Et kraftig kutt i toppen! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 30. november 2011 Forfatter Del Skrevet 30. november 2011 Ok snapshot i høstsola uten den store wowopplevelsen for meg denne gangen. Et kraftig kutt i toppen! Takker Morten! Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Fin doku fra et hyggeligt sted. Den hævede kontrast har øget højlys/ubrændthed på broen og gjort de mørke områder sorte. Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Fin høststemning i bildet ditt Svein, og fine linjer både med trærne som går fra høyre side og ut pluss brygga. Men vansklig lys ødlegger litt da folkene har skygger i ansiktet. Ellers syntes jeg det er gode farger i forkant. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 30. november 2011 Forfatter Del Skrevet 30. november 2011 Fin doku fra et hyggeligt sted. Den hævede kontrast har øget højlys/ubrændthed på broen og gjort de mørke områder sorte. Takker Websters! Riktig det mht kontrasten virkning her... , ser den ja... Fin høststemning i bildet ditt Svein, og fine linjer både med trærne som går fra høyre side og ut pluss brygga. Men vansklig lys ødlegger litt da folkene har skygger i ansiktet. Ellers syntes jeg det er gode farger i forkant. Takker Håkon! Var nok litt vanskelig lys ja... Lenke til kommentar
ethomassen Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Både koselig og vakkert dette Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 1. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2011 Både koselig og vakkert dette Takker ethomassen! Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Litt rotete komposisjon - men et vakkert sted. Nydelig vær bildet er tatt i ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg