Gå til innhold

Hvordan få bryst og mage muskler?


carpsdi

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Lurte da på hvilke styrketreninger jeg kunne ta/gjøre for å fremheve bryst ("puppemuskel") musklene som f.eks Vin Diesel har?

Ikke vær dum... kommer aldri til å få så svære som han, men det er et eksempel på puppemuskler som jeg snakker om.

 

Vil også gjerne få en fremhevet six pack!

 

Noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Lurte da på hvilke styrketreninger jeg kunne ta/gjøre for å fremheve bryst ("puppemuskel") musklene som f.eks Vin Diesel har?

Ikke vær dum... kommer aldri til å få så svære som han, men det er et eksempel på puppemuskler som jeg snakker om.

 

Vil også gjerne få en fremhevet six pack!

 

Noen tips?

Tips: Tren like mye rygg som bryst, ellers får du ubalansert muskulatur som igjen fører til dårlig holdning.

 

Vil du ha sixpack så slank deg. Har lite med styrketrening å gjøre.

Lenke til kommentar

Hei!

 

Lurte da på hvilke styrketreninger jeg kunne ta/gjøre for å fremheve bryst ("puppemuskel") musklene som f.eks Vin Diesel har?

Ikke vær dum... kommer aldri til å få så svære som han, men det er et eksempel på puppemuskler som jeg snakker om.

 

Vil også gjerne få en fremhevet six pack!

 

Noen tips?

 

For å utvikle Pectoralis, som er brystmuskelen, må du selvfølgelig trene denne. Benkpress er fint å begynne med. Evt kan du også supplere med skråbenk oppover og nedover som trener henholdsvis øvre og nedre del av brystmuskelen.

 

For å få sixpack må du trene magemusklene med f.eks sittups. Du må også være klar over at hvor godt disse vises er avhengig av kroppsfett. Du kan ha så store magemuskler du vil uten at de synes pga underhudsfett..

Lenke til kommentar

Hei!

 

Lurte da på hvilke styrketreninger jeg kunne ta/gjøre for å fremheve bryst ("puppemuskel") musklene som f.eks Vin Diesel har?

Ikke vær dum... kommer aldri til å få så svære som han, men det er et eksempel på puppemuskler som jeg snakker om.

 

Vil også gjerne få en fremhevet six pack!

 

Noen tips?

Tips: Tren like mye rygg som bryst, ellers får du ubalansert muskulatur som igjen fører til dårlig holdning.

 

Vil du ha sixpack så slank deg. Har lite med styrketrening å gjøre.

 

 

Ja selvfølgelig, men jeg tentke generelt på det jeg sa ;)

 

Men noen øvelser jeg kan ta, for å få større bryst, mage (sixpack SYNLIG) OG ryggmuskler?

 

Alle har sixpack, er bare fettet som skjuler det ;)

 

 

Sikkert et veldig stort problem for deg

Lenke til kommentar

Hvis du er enig i premisset om at alle har en sixpack, og at det bare er fett som skjuler den er det vel ganske åpenbart hva du må gjøre?

 

 

Vel jeg er tynn. Uten six pack. Så hva må til, anorexia?

Nei takk.

Så det er åpenbart hva du må gjøre. Stikk.

Og det du snakker om når man da er tynn, kaller jeg for skinny pack. Noe som ikke er fint.

 

 

Ellers det som må til nå er evt trening vil jeg selv tro.

Styrketrening kanskje, for å få store mage muskler.

Lenke til kommentar

Sier meg enig med Jimmygrudgie her, er heller ikke vits å poste om det ikke er stort å si til trådstarter.

 

Du må fortsatt trene bryst og mage for å få større magemuskler men fettprosenten som avgjør hvor godt magemusklene ses. Dette er nok ikke et sted for å få gode svar trådstarter, anbefaler deg å gå på et treningsforum. :)

Lenke til kommentar

Sier meg enig med Jimmygrudgie her, er heller ikke vits å poste om det ikke er stort å si til trådstarter.

 

Du må fortsatt trene bryst og mage for å få større magemuskler men fettprosenten som avgjør hvor godt magemusklene ses. Dette er nok ikke et sted for å få gode svar trådstarter, anbefaler deg å gå på et treningsforum. :)

 

 

Hehe takk som forstår :)

 

Men tjaa, ork å lage en ny bruker så bare tenkte å lage en her :p

 

 

Men takk for tips! :)

Lenke til kommentar

Å anbefale et treningsforum fremfor diskusjon.no er som å anbefale Rema 1000 fremfor en dagligvarebutikk som har noe med "mat" i navnet sitt.

 

Trådstarter har da ingen grunn til å ta til en frekk tone, og tjener heller ingenting på det. Dersom du er så tynn som du sier så gjenstår det bare å trene magen, da vel. Kjør på med situps og planke, det er ikke rakettvitenskap. Dersom du unnlater å trene rygg er det ditt problem, ettersom du har blitt tipset om det.

 

Og for øvrig er det ikke noen automatikk i at jeg snakker om "skinny pack" når jeg sier at det er fett som begrenser for hvor godt en ser den. Se på Hossein Rezazadeh, for eksempel. Nok av fett, men har garantert en sixpack liggende under. Dersom han skulle finne på å slanke vekk fettet sitter han ikke igjen med en "skinny pack". Ergo tar du feil.

I andre, mer moderate, tilfeller kan det lønne seg å trene styrke. Prøv SL5x5, f.eks. eller RYP. Lykke til.

 

Endring:

Det er for oss generelt umulig å gi konkrete tips til hvordan du kan få sixpack uten å vite fettprosent, se bilde, e.l. I de aller fleste tilfeller hvor noen spør om slike råd kommer det frem at personen har for mye underhudsfett. Derfor er det svært vanlig å anta det når det startes slike tråder, dersom annet blir spesifisert. Vi kan her ikke vite, så vi må gi begge rådene:

1. Senk fettprosent.

2. Tren magemuskler. (Eller selvfølgelig hele kroppen).

Endret av wingeer
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Å anbefale et treningsforum fremfor diskusjon.no er som å anbefale Rema 1000 fremfor en dagligvarebutikk som har noe med "mat" i navnet sitt.

 

Trådstarter har da ingen grunn til å ta til en frekk tone, og tjener heller ingenting på det. Dersom du er så tynn som du sier så gjenstår det bare å trene magen, da vel. Kjør på med situps og planke, det er ikke rakettvitenskap. Dersom du unnlater å trene rygg er det ditt problem, ettersom du har blitt tipset om det.

 

Og for øvrig er det ikke noen automatikk i at jeg snakker om "skinny pack" når jeg sier at det er fett som begrenser for hvor godt en ser den. Se på Hossein Rezazadeh, for eksempel. Nok av fett, men har garantert en sixpack liggende under. Dersom han skulle finne på å slanke vekk fettet sitter han ikke igjen med en "skinny pack". Ergo tar du feil.

I andre, mer moderate, tilfeller kan det lønne seg å trene styrke. Prøv SL5x5, f.eks. eller RYP. Lykke til.

 

Endring:

Det er for oss generelt umulig å gi konkrete tips til hvordan du kan få sixpack uten å vite fettprosent, se bilde, e.l. I de aller fleste tilfeller hvor noen spør om slike råd kommer det frem at personen har for mye underhudsfett. Derfor er det svært vanlig å anta det når det startes slike tråder, dersom annet blir spesifisert. Vi kan her ikke vite, så vi må gi begge rådene:

1. Senk fettprosent.

2. Tren magemuskler. (Eller selvfølgelig hele kroppen).

 

 

Hadde rett og slett samme tone som deg.

 

Om det var så lett som å "fjerne" fettet ovenfor "den skjulte skinny packen" så hadde jeg for lengst gjort det.

 

Edit:

Snakker nå om der du skrev om Hossein fyren.

 

Har enda ikke sjekket han opp, og det trenger jeg heller ikke å gjøre.

Du sier at jeg tar feil det med skinny pack, hvorfor?

Jeg nevnte aldri om Hossein fyren.

Jeg snakker om meg selv. Ergo, du tar feil.

Har tenkt å trene meg selv, og har aldri trent noe spesielt mage, noe som kan vise fram en skinny pack og ikke en six pack. Selv "skinny packen" synes heller ikke selv om jeg er tynn.

 

Ellers så har jeg rett og slett valgt å lese alt du har skrevet. Noe som førte til at jeg måtte redigere posten siden jeg plutselig så noe om at jeg tok feil.

Endret av JimmyGrudgie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...