Gå til innhold

Søker en som kan lage spill-app til smart-telefoner

Anbefalte innlegg

Håper dette er riktig tråd.

Jeg studerer matte og kan null og niks om programmering osv. Jeg har kommet opp med noen gode ideer til spill til smart-telefoner og ønsker å diskutere dette med en som er i stand til å lage dem.

Ta kontakt på PM for nærmere informasjon.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt mer info her er greit: Hvor mye jobb tror du det er å lage disse spillene? Både fra din side og programmererens + evt. grafiker.

Hva får man igjen for å bli med på prosjektet?

Om det er inntjeninger, hvordan blir de fordelt?

Grunnen til jeg spør er at det er veldig typisk at folk kommer og skal ha tak i noen som kan programmere noe for dem. De har nemlig DEN IDEEN!! som de skal bli rike på. Alt arbeidet skal derimot noen andre gjøre.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg forstår poenget ditt.

Grafisk sett så er det ikke mye som skal tegnes eller designes. Det meste vil kun være koding osv.

Med tanke på de spill-appene som finnes der ute, spesielt norsk-produserte er jeg sikker på at ideene mine vil gjøre en god fortjeneste. En av de passer veldig godt til smart-telefon, mens den andre passer perfekt til facebook.

Hvor mye tid dette kommer til å ta har jeg ingen peiling på. Men jeg kan si at ideen er klar, reglene, instruksjoner og alt som har med spillet å gjøre ligger klart, det er bare å lage app ut av det.

Jeg ønsker først å finne noen som er villige til å ta en titt på dette her og si hva de mener. Er student og har ikke mulighet til å betale noen på forhånd. Dette er ikke noe hastverk for meg heller, dermed kan vedkommende som skal programmere denne appen gjøre det når det passer for ham/henne, det blir ingen tidspress. Når vedkommende ser ideen og alt jeg har å framlegge er det opp til den personen å ta den avgjørelsen om å bestemme seg om denne ideen er verdt å satse på og at fortjenesten vil ikke komme før produktet er ferdig.

Avtaler og det viktige dokumentene kommer til å være skriftlig og begge parter blir enige om alt før noe som helst skal igangsettes. Inntjeningene blir fordelt etter avtale før prosjektet settes igang, vedkommende må når ideen framlegges anslå hvor langt tid og arbeid dette kommer til å ta.

Hadde jeg hatt tid så hadde jeg selv satt meg ned og lært meg å lage app osv. Men visse ting fungerer bedre i lag og man får bedre innblikk til forbedringer selv om dette kan koste meg en del av fortjeningen. Men se på facebook f.eks.. Om fortjeningen skulle deles mellom flere personer der så hadde det fortsatt vært mer enn nok til alle :D

Lenke til kommentar
  • Uderzo låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...