Gå til innhold

Skyrim- treords-historie


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter at øksa splintret hodet til skydistriktets største sønn rømte eg til Whiterun. Der møtte jeg på en ekkel liten fyr som ba meg bli med i guildet hans som ligger ved Falkreath. "sod off" ble jeg fortalt. Da jeg spiste en av medlemmene i The Companions. Derfor tok jeg fram den store staven og en liten samling potions.

En rev ruslet forbi som han brukte til å lage hatt. "Fin hatt" Hvorfor han lagde en hatt, vet Ingen men den hadde krefter som hadde tre kanter.

Plutselig hørtes et brøl av dimensjoner en DRAGE fløy høyt over skyene jaktende på mat mens den sprutet Ild. Plutselig stupte Lydia ned fra hesten, trakk sverdet og løp avgårde .

Der kom plutselig piler fra alle kanter. både øst og vest. Trampeskritt kunne høres fra kjempen som tok springfart mot meg. Da jeg så dragen bite av kjempens hode, i et stort jafs og blodet sprutet som en foss . Så kikket dragen på flyktende Lydia og strikket MINST en flammedempende ullgenser ,i mellomtiden tok jeg og spiddet fruen mens hun lagde mat til hennes 7 barn kalt Anders.

Uansett så var dragen etter stakkars Lydia, den åpnet kjeften og jeg vurderte å gi faen, for jeg hatet Lydias sarkasme grenseløst , men siden hun er ganske sexy tok jeg hatten med de tre magiske kantene og kastet den mot Lydias flotte bryst . Lyset og enhjørningene virret i hodet idet jeg gikk ned på kne og plantet staven i et blomsterbed så dragen eksploderte .

Da ble alle hønene i landsbyen forvandlet til små Egg som ble klekket til Ritzkjeks.

Redguards liker vannmelon. Som tiltrukket seg en hel flokk med mammuter. Disse var farlige varmammuter! Redguards liker kylling. Sa Lydia etterhun hadde drept av redguarden.

Redguarden så ingen drage. fordi den var absorbert av Dovakhiin . Da tok han Lydia og dro til Solitude. For å kjøpe brød og kapre tronen med en halvsløv hund som het DovakHund. Den bet aldri, var kjempesnill.

Plutselig kom en gråskjegg som ikke hadde hatt. Så jeg gav han den magiske hatten og alle kantene som er magiske begynte å lyse lilla, blått og grønt gråskjeggen lo så redguarden døde. Redguarden la seg på børdet fra Solitude . Gråskjeggen hadde hørt at det var døde redguards. Redguarden dro til helvete.Redguarded døde. Redguarden satte seg på do. Redguarden døde. Helvetes Redguard. Uansett kom flere drager og drepte den gamle, gråskjeggete mannen. De fløy baklengs ut. Redguarden døde. Så kom trollet å drepte Redguarden. Som allerede var borte for alltid. Den siste Redguard var død.

Jeg spiste en sweetroll for å samle krefter. jeg bestemte meg for å overta makten i Riverwood. For å den respekten jeg ikke ville ha .Fikk en bounty Da eg tilfeldigvis skulle kjøpe mjød . Kom i slagsmål med den lokale vaktkapteinen, og måtte i fengsel da han fant meg naken med en død redguard. Redguarden var ikke spesielt pen å se på, men det brydde meg ikke fordi jeg er homo. jeg bestemte meg for å ta redguarden i brønnen, dumpe han og kaste små tyggiser på ham for at han kalte meg skinkerytter . Men så skjedde noe episk, jeg hørte en stemme fra under Riften som sa "Hei". Tyven prøvde å stjele den store Staff of Magnus. Men jeg kappet av ham kneet med pilen stikkende i min sko. IKKE kneet hans MEN min sko! Det var deiligt å kjenne at liktåa ble borte fra menyen til The Ragged Flagon Så kom Vex og spurte meg om eg ville være med på et grottesøk etter en kjapp runde med Camilla Valerius. Det ble en flau affære, siden Camilla hadde broren under senga hele tiden. Men så kom broren frem midt under seansen kan jeg også få være med sa han imens den hissige krabben akuratt idet Camilla fistet seg i musa. men plutselig glemte hun alt om hvor deilig Golden Claw er. Ut av skyggen kom en mudcrab med noen digre og hårete tenner og satte de digre hårete tennene i hennes rompe. da ble jeg sprengkåt og dro hjem for å bake en kake. Kaken ble veldig høylydt.

Nirnroots burde ikke tilsettes da magen min sier Stop right there criminal scum! Fising ble jeg deretter veldig opptatt av , Dovakhiin som jeg er. Det er viktig! Historien var ødelagt pga av Redguarden .

Jeg dro til The Thieves Guild for å sette redguarden på plass I stolen sin . Deretter tok jeg skeleton key og Lirket den inn i låsen, men skeleton keyen knakk ikke, fordi den Er super awesome . Bak døren skjulte det seg en utrolig stor, men snill pusekatt som hadde stjålet melk direkte fra kua. Den lille Khajiit-ungen fikk store problemer da jeg skulle Arrestere han for lollygagging. Men så traff en pil Han i skrittet så kattungen døde. Faen tenkte jeg , hvem skjøt den forbanna pilen, bak en liten stein satt en snikmorder som hadde en rar fransk bart med piler i . Giftpiler, som Lydia slikket på og falt død om.

Plutseleg ut av revehiet, kom en ulv. Den hadde en hatt med 3 magiske kanter som den hadde bitt i stykker til alles fortvilelse Ulven smilte lurt da den forvandlet seg til en en flame atronarch som ikke likte bål og gjorde en sinnsyk spell som fikk alle folk til å rive ut øya mens de sang faen har vi Cicero med oss ?

Da våknet plutselig The Night Mother som begynte å spise på en død prest, da en drage sa: Hi my name is Alduin the Glorius. Og spiste The Night Mother. Arngeir hadde kjøpt en sinnsykt svææær ku. Som var død. Den ble også spist av byens sultne høner.

 

(For en historie)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...