Thuesen Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Berit Be Angry Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Akkurat passe sløring, godt komponert action bilde. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Ok dok av Berit! Litt vel mye sløring kanskje. Kutt oppe og nede muligens..! 3'er! Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Enig i at det ble litt mye sløring. Dette kommer særlig frem i skumtoppene på midten som har fått et bomullsaktig utseende. Bildet heller også noe mot høyre Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Velkommen til Digit. Et godt bilde med ok komp, ellers er jeg enig med Eriks betraktninger. Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Flot og anderledes billede af Berit indenfor skærgården. Fin kombination mellem det hvide skum/slør og de mørke truende skyer. Gode farver trods tidspunktet. Det vil være fint at rette billedet op. Et af de mest interessante Berit-billeder jeg har se på Digit. Lenke til kommentar
Thuesen Skrevet 30. november 2011 Forfatter Del Skrevet 30. november 2011 Takk for kommentarer! Hjelper mye. Jeg er en djevel på og glemme og rette opp hellingen i bildene mine. sitter som regel og redigerer på dem rett før jeg legger meg og hodet henger ofte skakt Fikset hellingen, coppet litt i høyden og fjernet en del vignetting da det var litt for mye kanskje Lenke til kommentar
Thuesen Skrevet 30. november 2011 Forfatter Del Skrevet 30. november 2011 Så også nå at blåfargen var litt irriterende sterk så kjørte den ned bittelitt. (Versjon 3) Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Versjon 3 ble skikkelig bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg