DrErling Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 I den ganske gode divx guiden på hn.no fant jeg dette: "Først må man kopiere filmen fra DVD-en til harddisken, til dette benyttes altså Smartripper. For å innstallere Smartripper kjører du fila smart.exe, og selv om det ser ut til at programmet er på tysk så er det ikke det. Velg Weiter og Entpacken etter å ha valgt plassering for programmet." Er ikke "Weiter" og "Entpacken" tysk? Noen som kødder med meg? Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Quote: On 2002-02-07 16:42, DrErling skrev:....og selv om det ser ut til at programmet er på tysk så er det ikke det. Velg Weiter og Entpacken etter å ha valgt plassering for programmet."Er ikke "Weiter" og "Entpacken" tysk? Noen som kødder med meg? Nå har ikke jeg lest artikkelen, men slik de skriver det kan det se ut som at de mener at installasjonsprogrammet er på tysk, men selve programmet er på engelsk. Det er sikkert det de prøver å si. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Quote: On 2002-02-07 16:42, DrErling skrev:og selv om det ser ut til at programmet er på tysk så er det ikke det. Velg Weiter og Entpacken etter å ha valgt plassering for programmet."Er ikke "Weiter" og "Entpacken" tysk? Noen som kødder med meg? kanskje det er derfor det ser ut som det er tysk.. men når det er innstallert så er det ikke tysk lengre .. jeg vet ikke.. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Quote: On 2002-02-07 16:42, DrErling skrev:I den ganske gode divx guiden på hn.no fant jeg dette:"Først må man kopiere filmen fra DVD-en til harddisken, til dette benyttes altså Smartripper. For å innstallere Smartripper kjører du fila smart.exe, og selv om det ser ut til at programmet er på tysk så er det ikke det. Velg Weiter og Entpacken etter å ha valgt plassering for programmet."Er ikke "Weiter" og "Entpacken" tysk? Noen som kødder med meg? Har noen nevnt noe om at det ikke er et tyskt program? Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 Jo, ordene er Tyske, og det er som skrevet, installeringsprogrammet er tysk, men selve programmet (altså smart ripper) er på engelsk. Skjønn det den som vil Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 Quote: Skjønn det den som vil jeg skjønte det med en gang :=) Lenke til kommentar
jokohoma Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 Nå tror jeg det er på tide at dere legger dere gutter.... Dette skjønte jeg med en gang. :wink: Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 Hei! Skjønte det med ein gang eg også..Men,synest vel at det kan virke litt merkelig med eit innstallasjonsprogram på tysk og resten av programmet på engelsk.Men,no kjenner eg ikkje så godt til forhistorien til programmet.Mulig at ein har sammarbeida med noen i Tyskland og at dei har laga innstalasjons guiden og noen andre sjølve programmet.. Lenke til kommentar
B|2bb3r Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 instaler det, er det engelsk så er det det, hvis ikke er det muligens tysk. Kan du ikke tysk er det jo bare å avinstalere. Skal du ha andre program som kan benyttes se på: http://doom9.org eller http://dvd.box.sk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå