theitalian Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Hei, etter å ha jobbet som vikar på et eldresenter i et år nå, har jeg virkelig funnet ut at jeg vil jobbe med mennesker i helsevesenet. Problemet er at jeg ligger litt etter med studiepoengene. Jeg er vistnok 67poeng på etterskudd, slik at om jeg har forstått det riktig mangler jeg 7 poeng for å igjen få studielån. Jeg har studert tørr norsk historie og religionsvitenskap på ntnu, fag jeg har prøvd å tatt opp mens jeg har jobbet, men som er så utrolig kjedelig at det bare ikke fester seg. har dere noen tips til lette fag å ta på NTNU slik at jeg kan starte på drømmeutdanninga mi? Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Hva med matte for økonomer og medisin for ikke-medisinere? Har hørt fine ting om dem Lenke til kommentar
Number_Six Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Er et fag på NTNU som heter "Psykosomatikk og helsepsykologi." Kjempeenkelt fag med multiple choice-eksamen. Var iallefall det når jeg tok det for et par år siden. Tror muligens det går på høsten da... Lenke til kommentar
theitalian Skrevet 1. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2011 har hatt helsepsykologi faget, utrolig enkelt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå