^fmj Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Det er ting å rette på, men det går fremover. Fryktelig siste halvdel av omgangen. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Nokon som kan håndballreglar? Eg synest stadig vekk at spelarane er nedi bakken før dei slepp ballen under eit skot. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Jeg synes det alltid har vært slik, men skuddet skal været sluppet før man berører gulvet innenfor 6-meteren. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Nå må vi snart begynne å bruke overtalls-periodene! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2011 Dette er nervepirrende. Typisk oss å rote det bort nå. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Skjerpings i 5min til nå! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 For faen da Linka... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Gruppeseier! WOHOOO! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Bare glede seg til søndag nå Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Andre omgangen er alt annet enn bra, det er mye å rette på. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Det eneste som kan være godkjent er vel de første 15-20min av første omgang. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 For å gå fra Norge til Tyskland. Lenge siden jeg har sett de spilt så mange dårlige kamper i en turnering.. Svakt... Har vell kanskje ikke sett det heller? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 God jul til dere Nora-fans. Takk. Amanda kjemper ein tøff kamp med Gulldén for min del. True dat. Er nok alt etter hva man foretrekker selv. For min del er Kurtovic et hakk over Gulldén. Latias: Hadde ikke vi sånne håndball-babe tråder og lignende? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2011 Latias: Hadde ikke vi sånne håndball-babe tråder og lignende? Tråden for vintersportbabes! (Vi regner håndball som vintersport.) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Håndball-VM og EM blir jo spelt på vinteren, skulle berre mangle. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Montenegro ble vel rett og slett dømt bort. De franske kvinnene var veldig norgevennlige i dag. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Er du seriøs nå? Det var en klar situasjon vi fikk straffe på, men resten var helt grei... Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Er du seriøs nå? Det var en klar situasjon vi fikk straffe på, men resten var helt grei... Var et bar situasjoner vi fikk frikast i som ikke skulle vært det. Begge røde var tvilsomme (den siste 2-minutteren til begge spillere, var vel noen andre som skulle ha de). 2-minutteren til Popovic på slutten. Var et par tvilsomme avgjørelser alt i alt, men vet at du er uenig i alt jeg sier uansett hva det er så er vel meningsløst å diskutere. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 (endret) De var ikke norgevennlige. Hvis det stemmer at Popovic byttet feil, noe jeg regner med så er det jo en klar 2 min. Det at ikke Savic, mener jeg det var henne ikke ble utvist selv om hun var mest aktiv, var jo bare en fordel for de i angrep. Gale avgjørelser skjer i begge ender av banen, både Montenegro og Norge fikk det man kan kalle for "heldige avgjørelser". Da blir det Croatia i kvartfinalen, det blir spennende, men de har vi et godt tak på og kanskje Brasil i en semifinale. Det blir en thriller. Vi kan i alle fall ikke møte Russland før en finale. Endret 10. desember 2011 av ^fmj Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Ståa så langt. Norge kan møta: Kvartfinale: Romania/Kroatia Semifinale: Montenegro/Spania/Brasil/Elfenbenskysten Finale: Resten Sannsynlege lag som tar den andre finaleplassen er Russland, Frankrike og Danmark. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå