Gå til innhold

Håndball-VM for kvinner 2011!

Latias

52 stemmer

1. 1. Hvor bra gjør Norge det?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra at de vant kampen, men er ikke veldig godt gjennomført. Til tider er det bra, men i deler av kampen er de helt ute av det. Det var dette de slet med mot Tyskland også, og disse feilene burde man klare å luke ut i dag. Må innrømme at det ser mørkt ut for VM-gull sånn som det er i dag, kanskje de kan klare bronse. Får håpe det bedrer seg til fredag.

I tillegg ser det helt begredelig ut for United.

Lenke til kommentar

Nå har vi fått en god del drahjelp av Island hittil i turneringa, men vi bør helst gjøre jobben selv mot Montenegro. Dersom vi klarer å luke ut, eller i allefall minske, de dårlige periodene tror jeg vi har en god sjanse. Jeg velger å tenke positivt og antar at glippen mot Angola kun var fordi vi ikke var fokuserte nok siden de ikke er topp motstand. Forhåpentligvis er alle sammen tente før fredag.

Lenke til kommentar

Sverige gjekk på sitt første tap i dag mot Croatia med eitt mål. Dei har vore ujamne heile turneringa og fortsatte for så vidt i same stil i dag. Defensivt gjekk det seg til, men i angrep er det mykje rot og dårleg flyt.

Det var ein tett og spanande kamp. Croatia hadde leiinga store delar av kampen, men fekk Sverige innpå seg igjen før det vart for stor luke.

Sverige har nok meir inne enn dei leverer, men eg ser ikkje for meg at laget kjem så veldig mykje lengre enn eventuelt mellomspelet.

Dei møter Danmark i morgon, som er ubeseira og favoritt i den kampen. Kven som går vidare kan bli avgjort på målforskjell i denne gruppa.

Lenke til kommentar

De tapte sikkert fordi du har bytta profilbilde!!!!!11111

Jeg var ikke bekymra for Montenegro før mesterskapet, men forsvaret har vært såpass dårlig at hvis Thorir begynner å tulle igjen er jeg bekymret. Hvis forsvaret sitter tror jeg det går veldig greit, da blir det lite mål på Montenegro. Fru Haraldsen er verdens desidert beste keeper på langskudd (av de som er i VM), tror Bulatovic skal få kjørt seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...