Latias Skrevet 4. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2011 Amanda må få spille i dag. Damn, kan de ikke ha Nora Mørk permanent oppi venstre hjørne? 1 Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Synd de bruker hu på vingen.. Myyye bedre på backen.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Leder bare med 20 mål ja. Da blir det storslalåm. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Kurtovic er så fin hun. Herreguud! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2011 Omfg. Amanda avslutter kvelden med en suser av et skudd! For en spiller! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 (endret) Julegodt Neste kamp for Norge er på tirsdag mot Island. Elfenbenskysten - Sverige går på TV2 Sport i morgon 18:10. Endret 4. desember 2011 av Zeph 2 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Liker femihånda på slutten der. Var forresten mye bedre julegodt enn pepperkakene jeg spiser nå. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2011 DAMN! Jeg trodde aldri jeg skulle si dette, men... Nora Mørk, du har fått knallhard konkurranse! 10 kjappe med Amanda Kurtovic Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 (endret) DAMN! Jeg trodde aldri jeg skulle si dette, men... Nora Mørk, du har fått knallhard konkurranse! Endret 4. desember 2011 av MartinF 3 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Hahahaha. Nice one, Martin Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 når er neste kamp og klokkeslett nåt den starter? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Gir deg et hint: Førstepost. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Legg merke til blikket til spesielt én person her. :!: Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Not a single fuck was given that day... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Er det ingen her som liker håndball for håndball og ikke kun ser/skriver her pga jentene? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2011 Er det ingen her som liker håndball for håndball og ikke kun ser/skriver her pga jentene? Sier hun som ble ufattelig lei seg da Doffen Hæstad gifta seg. 4 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Er det ingen her som liker håndball for håndball og ikke kun ser/skriver her pga jentene? Jo, men det er ein fin bonus. Dessutan er det ikkje så veldig mykje anna å sjå på i ein kamp som endar 16-43. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Er det ingen her som liker håndball for håndball og ikke kun ser/skriver her pga jentene? Sier hun som ble ufattelig lei seg da Doffen Hæstad gifta seg. Ja, det var noe dritt altså, men jeg sitter ikke å snakker om utseende hans hele tiden, i og etter kamp Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Svenskane får kjørt seg mot Elfenbenskysten. Ivorianarane er aggresive i forsvar og har skapt ein del problem for Sverige offensivt. I store delar av fyrsteomgang tok dei ut Gulldén, noko som gjorde at dei mista rytmen i angrep. Bakover var det ganske slett i starten for Sverige, men det har tatt seg litt opp. Elfenbenskysten har to-tre spelarar som står bak veldig mykje og har nokre knallharde skot. Sverige har nok meir inne, men det er ikkje tvil om at Elfenbenskysten har overraska dei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå