Anonym234 Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Dette går ikke, gruppa blid wide open og det blir nok målforskjell som avgjør hvem som blir nr 1. Typisk at vi ikke klarer å ta imot gaven Island ga oss. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2011 KRISE at de plutselig er tre mål foran. Putt på Amanda. Vi trenger henne. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Landslaget taper? Neh, dette tror jeg ikke på! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Ehm....4 mål bak? Dette blir tap. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Tror ikke Latias vil gjøre det noe bedre der. Stfu! Trenger bare å vifte med e-penisen min, så har jeg henne i boks. Min er større. Herregud så tafatt av Norge. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Skandalekamp av Norge. blir rundtspilt av Tyskland og en semifinale nå blir helt utrolig vanskelig om ikke umulig. Vi er avhengige av hjelp hvertfall. Dårlig både defensivt og offensivt. Kantspillet er helt fraværende og kontringer har det blitt lite av. hasta luego norge. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Endå godt me fekk litt hjelp av Island, men det er ikkje mykje hjelp i om me ikkje kan vinna kampar sjølv. Forsvaret vårt er heilt tragisk. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Pinlig. Må satse på at Tyskland og Montenegro spiller uavgjort i sin kamp. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 SÅ KASTER DU FAEN IKKE UT BALLEN DER!!! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Må vel ha denne i mine innlegg.. Sitter på jobb og følger VM via VGlive og Facebook-meldinger fra en frustrert DJ_Dark Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Ble landslaget plutselig ræva over natten eller noe sånt? Var jo uslåelige sist gang jeg så en kamp. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Vi har vært rævva i hele oppkjøringen, Smågal... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Trur eg skrur over på Viasat Golf. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2011 Dette var triste saker. Vi hadde ikke råd til å tape, nå blir veien videre blytung. 1 Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Vi har ingen leder, det er problemet. Syns ikke Frafjord er rette kaptein, syns kapteinen skal spille begge veier. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 (endret) Skandalekamp av Norge. blir rundtspilt av Tyskland og en semifinale nå blir helt utrolig vanskelig om ikke umulig. Vi er avhengige av hjelp hvertfall. Dårlig både defensivt og offensivt. Kantspillet er helt fraværende og kontringer har det blitt lite av. hasta luego norge. Unnskyld men nå er de noget på bærtur her. Hva slags hjelp trenger vi? Sannsynligvis er dette ikke noe å bråke om, om det blir Spania, Sør-Korea eller Nederland i åttendedels er ikke den store forskjellen, sett at vi blir nummer 2, da blir det kanskje Sverige eller Danmark i kvarten. Ikke helt umulig det vel? Det som er noe å bråke om er lagdisponeringen til benken. Festlig kar dette. Endret 3. desember 2011 av ^fmj Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Montenegro-Tyskland på tv2 zebra nå. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2011 KAMPTID! Kina skal gruses! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Kina var ein sliten gjeng. På tide med ein stor norsk ledelse så me får Amanda innpå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå