Zeph Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 (endret) - Stor, stor takk til Norge!Svenskejentene jubler etter at Norge sendte dem til OL. Jubel var det også i Danmark, der Marit Malm Frafjords svenske lagvenninner i Viborg fulgte kampen på tv. - Vi har vært så nervøse. Det føles veldig rart å sitte i en sofa og bli klare. Dette betyr mye, nå kan vi fokusere helt på OL. Vi vil ha revansj etter VM, sier Isabelle Gulldén. Sammen med nevnte Johanna Ahlm og Gabriella Kain planlegger Gulldén nå en skikkelig velkomst til Marit Malm Frafjord. - Vi kan få tak i nøkkelen hennes. Vi skal «trashe» huset hennes med masse greier nå, men det kommer til å være snille ting. Godteri og sånt. Hun kommer jo ikke hjem på en stund, så vi har god tid, sier Gulldén til Expressen. http://www.dagbladet.no/2011/12/19/sport/handball-vm_2011_kvinner/handballjentene/handball/19474977/ Hvem er hun til venstre? Not sure if or just Endret 19. desember 2011 av Zeph Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Hvem er hun til venstre? Kurtovic? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Snakkes om ett år da, håndball-folk! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Er det ikkje eit meisterskap for menn i nærmaste framtid og? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Nora Mørk du liksom. Hvem var det som var så forelska i hun i fjor? Jo, stemmer det, neste alle her inne. Se på skjønnheten til høyre for hun og gråt med tanken på at deres "dibs" nå er oppbrukt og Kurtovic er min. Er det ikkje eit meisterskap for menn i nærmaste framtid og? Jo, men mannfolka er så sinnsykt frustrerende å se på etter å ha sett på kvinnelandslaget at det orker jeg sjeldent. Men vi sjåast til neste år! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Lakus: Jeg var aldri med på Mørk-fappinga. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Jeg vet det, og du har fått stjerne i margen. Slikt glemmes ikke. 1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Kan ikkje hugse at eg var med i Nora-fanklubben. Rett fra vintersportstråden og til Håndball-EM! Og gutter, Nora Mørk er mi, så hands off! Jeg gjentar bare meg selv fra før EM. Jeg calla Nora Mørk for lenge siden Jeg er eldre enn dere, så jeg calla først. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Var bare for å stjele for å mobbe de andre. Finn det jeg skrev senere du. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Haha, stemmer det. Du likte hun der chubby keeperen til sverige :!: Hun keeperen Sverige har nå ser ikke så ille ut heller spør du meg. 1 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Haters gonna hate. Hun keeperen var diggbar. Men vi er vel kanskje, correct me if mistaken, litt off-topic? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Tja.. Halve meningen med desse trådene er jo å prate om jentene og kverrulere rundt det Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Trodde hele meningen med denne tråden var å snakke om Kurtovic og Mørk? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Tja.. Halve meningen med desse trådene er jo å prate om jentene og kverrulere rundt det Halve meningen med kvinnehåndball er å studere kvinnene. 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Haha, stemmer det. Du likte hun der chubby keeperen til sverige :!: Hun keeperen Sverige har nå ser ikke så ille ut heller spør du meg. Gjøk. Var andrekeeperen jeg snakket om. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 De to første til Sulland burde målvakt ha tatt...er mest sannsynlig at de går der...men bra for oss. Klar brøyt!!!! HVOR I HELVETE ER FORSVAR OG KEEPERSPILLET?!?!?!?!?!?! Slår det deg ikke at hun skyter dit fordi hun ser at målvakta står dårlig plassert? Det er lov å variere. SÅ ut som at hun sto greit plassert på de skuddene...Og å variere trenger man ikke når målvakt ikke tar de. og varierte på de skuddene gjorde hun ikke og det var helt riktig å ikke gjøre... Leynaud er såpass god at hun skal plukke en del hvis det er dårlig skyting ute å går, hun ble skutt i filler i første omgang. Syns det er synd at du ikke ser at Sulland skyter bra, det har hun vist gjennom hele mesterskapet. Uttellingsprosenten hennes er svært god. Hun har en bom mer enn Penezic på like mange skudd fra 9 meter, men bedre uttelling overall. Nå er dette en stund siden, men uttelingsprosenten hennes var jo bra fordi målvaktene ikke tok det de skulle. i det hele tatt innebar dette VM'et mange enkle skudd som det ble mål ut av...At enkelte målvakter ble skutt i filler er deres egen feil i såfall... Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Målvaktsspillet i VM var på et helt normalt nivå. Norge har best uttellingsprosent av alle landene på 9m skudd, med ganske så god margin. Hvor lav mener du uttellingsprosenten på 9m skudd skal være jevnt over egentlig for at en målvakt skal få godkjent? Eventuelt hvor dårlig mener du at de andre skytterne er siden de er enda mindre effektive enn Sulland? Hvorfor tok målvaktene skuddene til de andre, men ikke til Sulland, hvis de er så dårlige som du påstår? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå