Step_up Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 når vi er dårligst i alt som betyr noe. ???? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 De to første til Sulland burde målvakt ha tatt...er mest sannsynlig at de går der...men bra for oss. Klar brøyt!!!! HVOR I HELVETE ER FORSVAR OG KEEPERSPILLET?!?!?!?!?!?! Slår det deg ikke at hun skyter dit fordi hun ser at målvakta står dårlig plassert? Det er lov å variere. SÅ ut som at hun sto greit plassert på de skuddene...Og å variere trenger man ikke når målvakt ikke tar de. og varierte på de skuddene gjorde hun ikke og det var helt riktig å ikke gjøre... Leynaud er såpass god at hun skal plukke en del hvis det er dårlig skyting ute å går, hun ble skutt i filler i første omgang. Syns det er synd at du ikke ser at Sulland skyter bra, det har hun vist gjennom hele mesterskapet. Uttellingsprosenten hennes er svært god. Hun har en bom mer enn Penezic på like mange skudd fra 9 meter, men bedre uttelling overall. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Hvor i pokker fikk du nevene på det bildet?! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Kalles for Twitter. 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Veldig fornøyd med at jeg stemnte på at vi tar gull, etter Tyskland-tapet. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Er det bare jeg som syntes at andelen som svarte "Gull" ble langt større ETTER at Norge hadde vunnet? Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 De jentene der er ganske bra reklame for Norge. fapfapfap Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Vi kan alle konkludere med et dørgende kjedelig mesterskap med elendig kvalitet og dårlig stemning på tribunen. Var gøyere når Anja Andersen holdt på. Eneste som er god stemning nå er jo Trefilov. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Dørgende kjedelige mesterskap med elendig kvalitet? Jeg kan forstå at du syns det var dårlig stemning på tribunen, men de to første punktene må du forklare nærmere. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Det er vel bare jeg som synes at nivået er for dårlig. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Håndball-VM: Frankrike – Norge – snitt 1.611.000 seere og andel 68,9% - mest sette program på TV 2 noensinne. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Ja, var nok kun derfor... Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Det jeg ikke forstår er hvorfor folk på død og liv skal være så forbanna negativ? Her har vi vunnet VM etter en kjempekamp i et meget spennende mesterskap, men likevel leter enkelte med lys og lupe etter noe de kan klage på Liker spesielt de som konstant skriver noe sånt som "Huff, håpet på Frankrike", osv. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Eg synest det var eit underhaldande meisterskap, tross litt labert med folk på tribunen. Håndballens Venner gjorde jobben for vår del der. EM i Danmark var artigare, men eg synest ikkje VM var dårleg av den grunn. Det blir sjølvsagt meir liv når eit handballmeisterskap blir haldt i Danmark enn Brasil. Samt at me hadde ein historisk finale mellom Norge og Sverige, i staden for dei vanlege Russland, Danmark, Frankrike osv. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Jeg er iallefall strålende fornøyd Driter i liv på tribunen, det er på banen det gjelder, så om det var få folk som så på, spiller jo det ingen rolle for oss som sikkert og ser på tv. Lenke til kommentar
Maka-Diyos Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Hvem er hun til venstre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå