Gå til innhold

Håndball-VM for kvinner 2011!

Latias

52 stemmer

1. 1. Hvor bra gjør Norge det?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De to første til Sulland burde målvakt ha tatt...er mest sannsynlig at de går der...men bra for oss.

Klar brøyt!!!!

HVOR I HELVETE ER FORSVAR OG KEEPERSPILLET?!?!?!?!?!?!

Slår det deg ikke at hun skyter dit fordi hun ser at målvakta står dårlig plassert? Det er lov å variere.

SÅ ut som at hun sto greit plassert på de skuddene...Og å variere trenger man ikke når målvakt ikke tar de. og varierte på de skuddene gjorde hun ikke og det var helt riktig å ikke gjøre...

Leynaud er såpass god at hun skal plukke en del hvis det er dårlig skyting ute å går, hun ble skutt i filler i første omgang. Syns det er synd at du ikke ser at Sulland skyter bra, det har hun vist gjennom hele mesterskapet. Uttellingsprosenten hennes er svært god. Hun har en bom mer enn Penezic på like mange skudd fra 9 meter, men bedre uttelling overall.

Lenke til kommentar

Det jeg ikke forstår er hvorfor folk på død og liv skal være så forbanna negativ? Her har vi vunnet VM etter en kjempekamp i et meget spennende mesterskap, men likevel leter enkelte med lys og lupe etter noe de kan klage på :roll:

Liker spesielt de som konstant skriver noe sånt som "Huff, håpet på Frankrike", osv.

Lenke til kommentar

Eg synest det var eit underhaldande meisterskap, tross litt labert med folk på tribunen. Håndballens Venner gjorde jobben for vår del der. EM i Danmark var artigare, men eg synest ikkje VM var dårleg av den grunn. Det blir sjølvsagt meir liv når eit handballmeisterskap blir haldt i Danmark enn Brasil. Samt at me hadde ein historisk finale mellom Norge og Sverige, i staden for dei vanlege Russland, Danmark, Frankrike osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...