Latias Skrevet 3. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2011 Mange som tror på norsk gull her. Patriotisme? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Jeg stemte "annet", tror savnet av Gro, Tonje og Nora blir for stort. Gøril og Kikki må virkelig spille på sitt beste, sammen med Linn. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2011 Savnet av Nora blir ENORMT. Min yndling i år er Amanda Kurtovic. Hands off! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Fin norsk delegasjon på stadion. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Savnet av Nora blir ENORMT. Min yndling i år er Amanda Kurtovic. Hands off! Du tenker kun på utseende du vettu Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2011 Savnet av Nora blir ENORMT. Min yndling i år er Amanda Kurtovic. Hands off! Du tenker kun på utseende du vettu Nja, går mer på eleganse. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 (endret) Herrem er min. Hun svarer meg på twitter! EDIT: Jeg har forresten fortsatt dibs på Sulland fra EM. Endret 3. desember 2011 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2011 Pøh, du er journalist. Det er jobben din. Chat med Nora Mørk på TV2?! Hvorfor har ingen fortalt meg om dette før? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Pøh, du er journalist. Det er jobben din. Min jobb å snakke med folk på twitter? Ok! Chat med Nora Mørk på TV2?! Hvorfor har ingen fortalt meg om dette før? Trodde jeg da du visste. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Du følger for lite med. Stakkars Nora, alle spør om det samme og det er bare fjas de spør om. Du får stikke dit og stille noen gode spørsmål Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Tror ikke Latias vil gjøre det noe bedre der. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2011 Min jobb å snakke med folk på twitter? Ok! Trodde jeg da du visste. Din jobb er å få kjendiser til å snakke med deg. Ikke misforstå med vilje. Hvordan skulle jeg vite det? Skiftet akkurat over fra United-kampen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 (endret) Jeg visste jo det og gjorde det samme. Må følge med vettu. DET er jobben min. Gøy å misforstå med vilje da Paasche jo!!! Endret 3. desember 2011 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Nora drev med chat under Møbelringen cup også Du må følge LITT med! Jækla trist at Tine Stange er skadet, eller var skadet og ikke ble klar, Gøril får jo ikke til noe Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Mange norske på tribunen? Synes det var bra liv. Lenke til kommentar
Melissa Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Savnet av Nora blir ENORMT. Min yndling i år er Amanda Kurtovic. Hands off! Gi deg. Holder det ikke med at du har Vida? Synes vi spiller bra, men slurver til tider for mye. Kontringene har vært kanonbra. Hold trykket oppe, og poengene er våre. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Mange norske på tribunen? Synes det var bra liv. 250 fra Håndballens venner. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2011 Tror ikke Latias vil gjøre det noe bedre der. Stfu! Trenger bare å vifte med e-penisen min, så har jeg henne i boks. Gi deg. Holder det ikke med at du har Vida? Hun holder i massevis. Hva er det du vil fram til, Melis? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2011 Tyskland i føringen. Jeg liker IKKE det jeg ser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå