Anonym234 Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Det gikk til helvete med VM-Manager, jeg har ikke fått bytta spillere etter at 2. runde begynte, får bare "undefined" når jeg skal lagre, så har stått med de samme folkene.. Sendte tv2 en mail, men de vil ha passordet mitt for å sjekke det, og da blir jeg automatisk skeptisk, så da dreit jeg i det. Har iallesall Sulland, satser på en helvetes finale for hennes del Synes vi spiller veldig bra, å gå til pause med 7 mål i en semifinale i VM er alt annet enn hverdagskost. Ja, vi hadde en liten periode hvor det lugget litt, men det er å forvente. Du kan aldri fjerne de dårlige periodene helt, kun håpe å gjøre de så små som mulig. Må si jeg er litt overrasket over at Mari Moli har fått så lite spilletid hittil. Selv ikke i de kampene hvor vi leder klart og kommer til å vinne slipper hun inn. Er det noen som har noe statistikk over hvor mange minutter hver enkelt spiller har hittil? Værsegod Molid er ikke god nok. Molid er ikke fast på Byåsen en gang.. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Det gikk til helvete med VM-Manager, jeg har ikke fått bytta spillere etter at 2. runde begynte, får bare "undefined" når jeg skal lagre, så har stått med de samme folkene.. Sendte tv2 en mail, men de vil ha passordet mitt for å sjekke det, og da blir jeg automatisk skeptisk, så da dreit jeg i det. Hvorfor ble du skeptisk? Bare endre passordet ditt og send det. De vil jo logge inn på din konto og teste det ut. De finner jo ikke ut hva passordet ditt er ettersom det er kryptert, derfor trenger de det fra deg. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Sannsynlegvis vår beste kamp så langt. Det var framleis eit stor fråvær av kantspel, men det vart bra med mål likevel. I forsvar var me veldig gode. Laget vårt er nok betre egna mot eit lag som Spania, som er hissig på gjennombrot, enn eit lag som skyt mykje frå langt hold. Spania hadde sine periodar, men dei var aldri heilt med i kampen. Me er nok favoritt på søndag etter gårsdagens kampar. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Det gikk til helvete med VM-Manager, jeg har ikke fått bytta spillere etter at 2. runde begynte, får bare "undefined" når jeg skal lagre, så har stått med de samme folkene.. Sendte tv2 en mail, men de vil ha passordet mitt for å sjekke det, og da blir jeg automatisk skeptisk, så da dreit jeg i det. Hvorfor ble du skeptisk? Bare endre passordet ditt og send det. De vil jo logge inn på din konto og teste det ut. De finner jo ikke ut hva passordet ditt er ettersom det er kryptert, derfor trenger de det fra deg. Fordi jeg ikke gadd logge inn og bytte passordet mitt til noe skvip jeg vil gi ut. Er uansett ikke så viktig Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Åssen er stemninga, folkens? Snart er det dags! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Ganske redusert, skal jeg være ærlig. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Finalen blir den første fulle håndballkampen jeg ser i år. Blir faktisk spennende! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Nei, nå er det mye som skal til for at jeg beveger meg utenfor disse fire vegger de nærmeste timene. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Lykke til Norge! Frankrike er favoritter, men gull ville vært helt fantastisk bra. Sølv er uansett mer enn godkjent. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Det viser egentlig hvor lett Sulland har skutt i dette mesterskapet. Men så lenge man scorer så kan man absolutt fortsette å skyte lett. Men man er ihvertfall nødt å variere mot gode målvakter... Nå vaser du. Niks... Da bør du se noen kamper om igjen, Sulland har hatt mange fine skudd. Hun har blitt bedre skuddmessig. ja selv om de ser fine ut, så har det vært mange skudd som har gått i sannsynlighetshjørnene og i keeperhjørnene. Kom igjen Norge!!!!Har det klikket for dere dommere?!?!?!?!?!Klar straffe! Nå bytter vi angrep/forsvar i treerposisjon. KATRINE!!!!Må ta de ballene der! Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 De to første til Sulland burde målvakt ha tatt...er mest sannsynlig at de går der...men bra for oss. Klar brøyt!!!! HVOR I HELVETE ER FORSVAR OG KEEPERSPILLET?!?!?!?!?!?! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 "Sulland skyter lett osv syte syte" Sulland er den som holder oss på tritt med Frankrike nå så stfu. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 DEN ER STYGG! KLAR TO MINUTTER! Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 (endret) Jeg håper ikke du får være veileder særlig mye lenger hvis det er sånn du skal skrive til folk... Endret 18. desember 2011 av Step_up Lenke til kommentar
DeadmauS Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Sulland, vil du gifte deg med meg Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Noen som vet hvor oversikten over mesterskapet er? Er ikke Sulland toppscorer nå? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Tragisk å ha VM i et land som ikke klarer å fylle opp stadion på en VM finale engang. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 (endret) Kristine er for alvor tilbake i finalen. hun har igjen etablert seg som en av verdens beste spillere etter å ha blitt mor. har hun vært borte fra standingen i det hele tatt? Endret 18. desember 2011 av Step_up Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå