^fmj Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Nå møter vi den beste målvakten til nå i VM. Flere av våre spillere har scoret mange lette mål mot dårlige og varierende målvakter. Så det blir spennende å se om de klarer å variere nok... Jeg vil heller ha Katrine. Navarro er blitt mer skutt god, enn at hun har vært outstanding og tatt helt syke skudd ofte. Synes at både Norge og alle andre har skutt enkelt... Katrine 1 - Navarro 0 1 Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 (endret) Må si jeg er litt overrasket over at Mari Moli har fått så lite spilletid hittil. Selv ikke i de kampene hvor vi leder klart og kommer til å vinne slipper hun inn. Er det noen som har noe statistikk over hvor mange minutter hver enkelt spiller har hittil? Tror vi er bra nok skodd i den posisjonen, så hun hadde egentlig ikke trengt å bli tatt ut. ikke skjønner jeg hvorfor hun ble tatt ut... Se rommene på høyresiden! Endret 16. desember 2011 av Step_up Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Likevel, jeg vil ha henne på banen! Er forsåvidt andre plasser jeg kunne tenkt meg å hatt hun også But that's another story. 2 Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Nå blir vi litt for hissig på grøten Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2011 Nå er det vel bare å sprette champagnen? Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 I dag har Haraldsen vist hvem hun er! Vill kamp fra hennes side! Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Dette må da gå veien! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2011 Jeg er litt småforelsket i Amanda Kurtovic. Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Nå blir det gull! Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Jeg mener å huske en forumtur til Brasil som vi bestemte oss for i fjor? Eller satser vi på Nederland neste år? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Det viser egentlig hvor lett Sulland har skutt i dette mesterskapet. Men så lenge man scorer så kan man absolutt fortsette å skyte lett. Men man er ihvertfall nødt å variere mot gode målvakter... Nå vaser du. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Jeg mener å huske en forumtur til Brasil som vi bestemte oss for i fjor? Eller satser vi på Nederland neste år? Brasil er nok en litt for stiv utgift for de fleste tror jeg. Nederland derimot er jo fullt gjennomførbart. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Kjempekamp av Norge! Bittelitt for hissig på grøten i begynnelsen av 2. omgang, men bortsett fra det var det hele smertefritt. Jeg er forsiktig og tror ikke at noe er sikkert før litt over klokken 21 på søndag. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Synes vi spiller veldig bra, å gå til pause med 7 mål i en semifinale i VM er alt annet enn hverdagskost. Ja, vi hadde en liten periode hvor det lugget litt, men det er å forvente. Du kan aldri fjerne de dårlige periodene helt, kun håpe å gjøre de så små som mulig. Må si jeg er litt overrasket over at Mari Moli har fått så lite spilletid hittil. Selv ikke i de kampene hvor vi leder klart og kommer til å vinne slipper hun inn. Er det noen som har noe statistikk over hvor mange minutter hver enkelt spiller har hittil? Værsegod Molid er ikke god nok. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Hun er nå ikke så dårlig at vi risikere å slippe inn 6-7 mål på 3 minutter. I likhet med Oftedal har hennes innsats ikke bidratt til noe hittil i mesterskapet, men hun kunne i hvertfall slippe innpå på slutten av sikre kamper. Er hun tatt ut så burde hun få spille hvertfall litt. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Har de noengang vært så overlegne som denne gang? Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Det viser egentlig hvor lett Sulland har skutt i dette mesterskapet. Men så lenge man scorer så kan man absolutt fortsette å skyte lett. Men man er ihvertfall nødt å variere mot gode målvakter... Nå vaser du. Niks... Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Hun er nå ikke så dårlig at vi risikere å slippe inn 6-7 mål på 3 minutter. I likhet med Oftedal har hennes innsats ikke bidratt til noe hittil i mesterskapet, men hun kunne i hvertfall slippe innpå på slutten av sikre kamper. Er hun tatt ut så burde hun få spille hvertfall litt. Hun er vel med for å lære som man sier. Andre som trengte den kamptreningen mer. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 (endret) Det viser egentlig hvor lett Sulland har skutt i dette mesterskapet. Men så lenge man scorer så kan man absolutt fortsette å skyte lett. Men man er ihvertfall nødt å variere mot gode målvakter... Nå vaser du. Niks... Da bør du se noen kamper om igjen, Sulland har hatt mange fine skudd. Hun har blitt bedre skuddmessig. Endret 17. desember 2011 av ^fmj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå