Diskutert Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 (endret) . Endret 27. februar 2012 av Diskutert Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 En måte dette kan gå til h...... på, er Thorirs manglende taktiske kunnskaper. Får håpe vi finner flyten tidlig... Håper vi taper, jeg. hva f...? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Nå møter vi den beste målvakten til nå i VM. Flere av våre spillere har scoret mange lette mål mot dårlige og varierende målvakter. Så det blir spennende å se om de klarer å variere nok... Jeg vil heller ha Katrine. Navarro er blitt mer skutt god, enn at hun har vært outstanding og tatt helt syke skudd ofte. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Kom igjen Norge!!!! Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Nå møter vi den beste målvakten til nå i VM. Flere av våre spillere har scoret mange lette mål mot dårlige og varierende målvakter. Så det blir spennende å se om de klarer å variere nok... Jeg vil heller ha Katrine. Navarro er blitt mer skutt god, enn at hun har vært outstanding og tatt helt syke skudd ofte. Synes at både Norge og alle andre har skutt enkelt... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2011 Tre redninger av tre mulige. For en keeper vi har! Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Det er for lett Linn. Målvaktens hjørne. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Håper vi taper, jeg. Hvorfor? Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Det var da voldsomt hvor innviklet du skal gjøre det Svele. Straffen var rett men målvakt gikk vridd av en eller annen merkelig grunn...Følger man regelen om sannsynlighet så redder man veldig mye... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Jeg elsker keeperen vår Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Det viser egentlig hvor lett Sulland har skutt i dette mesterskapet. Men så lenge man scorer så kan man absolutt fortsette å skyte lett. Men man er ihvertfall nødt å variere mot gode målvakter... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2011 Haraldsen bak + Løke foran = GULL! 1 Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 På tide å hvile Sulland... Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 dem begynner å komme farlig nærme oss nå altså Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Men nervepirrende også Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Ikke gjør det der igjen, Gøril.... Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Kontringene er bare helt rå Å det er Haraldsen også Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Blir nesten for lite spenning syns jeg. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Synes vi spiller veldig bra, å gå til pause med 7 mål i en semifinale i VM er alt annet enn hverdagskost. Ja, vi hadde en liten periode hvor det lugget litt, men det er å forvente. Du kan aldri fjerne de dårlige periodene helt, kun håpe å gjøre de så små som mulig. Må si jeg er litt overrasket over at Mari Moli har fått så lite spilletid hittil. Selv ikke i de kampene hvor vi leder klart og kommer til å vinne slipper hun inn. Er det noen som har noe statistikk over hvor mange minutter hver enkelt spiller har hittil? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå