Gå til innhold

Håndball-VM for kvinner 2011!

Latias

52 stemmer

1. 1. Hvor bra gjør Norge det?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Viss hele laget skal spille på Løke, så kommer vi til å slite mot evt Frankrike. For de har et klasseforsvar! Da MÅ vi begynne å sette noen distanseskudd, å skyte mer distanseskudd.... I dag sentra vi jo inn til Løke hele veien...

Norge har flest mål fra 9 meter av alle lagene i VM og den beste uttellingsprosenten.

Spania har desidert minst mål fra 9 meter. Av lagene i toppen, mindre enn Australia f. eks.

Vi må stå godt i 6-0 Slik som vi gjorde i dag, og la dem skyte fra distanse. Ser ut som at Spania har et langt dårligere linjespill nå som de er uten Fernandez. På en normal dag slår vi Spania, det er jeg helt sikker på. Men dette VM har gitt mange rare resultater.

Endret av ^fmj
Lenke til kommentar

Gunnar Pettersen mener det har vært tydelig gjennom hele VM at Norges kantspillere ikke tør å ta åpne skuddsjanser.

Han har rett i det, me har hatt få avslutningar frå kant i denne meisterskapen. I det heile tatt er kantspelarane lite involvert i spelet. Det har kanskje tatt seg litt opp i forhold til starten, men eg hugsar nokre år tilbake då kantane våre var fantastiske.

Ja vi hadde noen gode kantspillere, hvem husker ikke..

http://www.youtube.com/watch?v=RYvxQEaJy8o

Lenke til kommentar

Viss hele laget skal spille på Løke, så kommer vi til å slite mot evt Frankrike. For de har et klasseforsvar! Da MÅ vi begynne å sette noen distanseskudd, å skyte mer distanseskudd.... I dag sentra vi jo inn til Løke hele veien...

Norge har flest mål fra 9 meter av alle lagene i VM og den beste uttellingsprosenten.

Spania har desidert minst mål fra 9 meter. Av lagene i toppen, mindre enn Australia f. eks.

Vi må stå godt i 6-0 Slik som vi gjorde i dag, og la dem skyte fra distanse. Ser ut som at Spania har et langt dårligere linjespill nå som de er uten Fernandez. På en normal dag slår vi Spania, det er jeg helt sikker på. Men dette VM har gitt mange rare resultater.

Regner med du skjønner at jeg mente kampen mot Kroatia.. For det var ikke mange av målene som kom fra 9 da...

Lenke til kommentar

Det var 7 stk (litt under snittet både når det gjelder uttellingsprosent og antall mål), poenget mitt er at vi så langt i mesterskapet har skutt fra 9m når det har vært behov for det. Det er jo dumt å ikke spille inn til Løke når forsvaret er så åpent som det var mot Croatia. Heller Løke fra 6m enn Sulland fra 9m.

Hver kamp lever sitt eget liv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...