Iceman #10 Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Herre for en jevn og spennende kamp! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Det lå litt i korta fra begynnelsen av, Spania er hvassere og kniper mål hele tiden. Men det var jo synd da. Hadde blitt mye mer show med Brasil mot Norge. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Må ærlig innrømme at dette var den desidert beste kampen jeg har sett hittil i VM! Utrolig avslutning, men fytti katta hvor Brasil ødela alt for seg selv på slutten der. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Utrolig irriterende med Brasil, altså. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 (endret) Viss hele laget skal spille på Løke, så kommer vi til å slite mot evt Frankrike. For de har et klasseforsvar! Da MÅ vi begynne å sette noen distanseskudd, å skyte mer distanseskudd.... I dag sentra vi jo inn til Løke hele veien... Norge har flest mål fra 9 meter av alle lagene i VM og den beste uttellingsprosenten. Spania har desidert minst mål fra 9 meter. Av lagene i toppen, mindre enn Australia f. eks. Vi må stå godt i 6-0 Slik som vi gjorde i dag, og la dem skyte fra distanse. Ser ut som at Spania har et langt dårligere linjespill nå som de er uten Fernandez. På en normal dag slår vi Spania, det er jeg helt sikker på. Men dette VM har gitt mange rare resultater. Endret 15. desember 2011 av ^fmj Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Gunnar Pettersen mener det har vært tydelig gjennom hele VM at Norges kantspillere ikke tør å ta åpne skuddsjanser. Han har rett i det, me har hatt få avslutningar frå kant i denne meisterskapen. I det heile tatt er kantspelarane lite involvert i spelet. Det har kanskje tatt seg litt opp i forhold til starten, men eg hugsar nokre år tilbake då kantane våre var fantastiske. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Gunnar Pettersen mener det har vært tydelig gjennom hele VM at Norges kantspillere ikke tør å ta åpne skuddsjanser. Han har rett i det, me har hatt få avslutningar frå kant i denne meisterskapen. I det heile tatt er kantspelarane lite involvert i spelet. Det har kanskje tatt seg litt opp i forhold til starten, men eg hugsar nokre år tilbake då kantane våre var fantastiske. Ja vi hadde noen gode kantspillere, hvem husker ikke.. http://www.youtube.com/watch?v=RYvxQEaJy8o Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Han har nok litt rett i det han sier, men synes det er nesten bare klaging fra herresiden når de snakker om damehåndball Var det ikke Mamelund som for et par år siden sa noe sånt som at kvinnenes prestasjon ikke var noe særlig fordi nivå der liksom var så lavt? Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Viss hele laget skal spille på Løke, så kommer vi til å slite mot evt Frankrike. For de har et klasseforsvar! Da MÅ vi begynne å sette noen distanseskudd, å skyte mer distanseskudd.... I dag sentra vi jo inn til Løke hele veien... Norge har flest mål fra 9 meter av alle lagene i VM og den beste uttellingsprosenten. Spania har desidert minst mål fra 9 meter. Av lagene i toppen, mindre enn Australia f. eks. Vi må stå godt i 6-0 Slik som vi gjorde i dag, og la dem skyte fra distanse. Ser ut som at Spania har et langt dårligere linjespill nå som de er uten Fernandez. På en normal dag slår vi Spania, det er jeg helt sikker på. Men dette VM har gitt mange rare resultater. Regner med du skjønner at jeg mente kampen mot Kroatia.. For det var ikke mange av målene som kom fra 9 da... Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Det var 7 stk (litt under snittet både når det gjelder uttellingsprosent og antall mål), poenget mitt er at vi så langt i mesterskapet har skutt fra 9m når det har vært behov for det. Det er jo dumt å ikke spille inn til Løke når forsvaret er så åpent som det var mot Croatia. Heller Løke fra 6m enn Sulland fra 9m. Hver kamp lever sitt eget liv. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Det fine er at me har spelarar som kan score frå heile banen. Eg skulle gjerne sett fleire skot frå langt hald frå Norge, som me såg ein del av mellom Brasil og Spania i går. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Synd at Brasil bomma på mer eller mindre alt. Spania skyter stort sett ikke fra 9m, så vi får satse på Norge. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2011 Har varmet opp med en herlig Idol-finale, nå er det på tide med en forrykende forestilling av Norge. Finaleplassen skal sikres! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Hepp! Bare å sette seg foran tv'n. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Idol faktisk. Frankrike gjekk, som venta, vidare til finalen etter siger mot Danmark. Danskane var med heilt til slutten, men dei rota litt dei siste fem minuttane og det gjekk ikkje. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 (endret) Nå møter vi den beste målvakten til nå i VM. Flere av våre spillere har scoret mange lette mål mot dårlige og varierende målvakter. Så det blir spennende å se om de klarer å variere nok... Endret 16. desember 2011 av Step_up Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Får håpe det ikke blir så jævla rotete som det var i innledningskampen mot Tyskland! Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Da slenger jeg pizzaen i ovnen straks,så er den vel klar til håndballkamp sammen med meg og en juleøl... 1 Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 håper jeg vi vinner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå