Aspiranten Skrevet 25. november 2011 Rapporter Del Skrevet 25. november 2011 Galaglava: Jepp, det hadde vært nydelig å kunne ta spillet i butikken, sende en tekstmelding til butikkens server og bli trukket 299,- for spillet, så spankulere ut av butikken like a bauz mens du plystrer indiana jones. Jeg ser ikke det som stjeling. Det som diskuteres her er at det blir lagt på så mye dritt fra f.eks. Ubisoft at piratkopier fremstår til slutt som ett mye bedre produkt. Det er noe bransjen MÅ ta til seg snarest og endre på. At gog.com får så mye trafikk har med to ting å gjøre: a) Enkelhet. b) Lojalitet ovenfor gog.com b) kommer som en følge av at a) er på plass. Ubisoft opplever det motsatte: De blir boikottet og folk nekter å kjøpe spill som Ubi lager fordi de lager så stygge DRM og teite pålegg på installasjonene sine. Sist er ett tips: Ikke bruk mange utropstegn og spørsmålstegn etter hverandre. Det skal man aldri gjøre og når man gjør det, så tar det fokuset bort fra det man faktisk sier. 2 Lenke til kommentar
MarciahL Skrevet 25. november 2011 Rapporter Del Skrevet 25. november 2011 (endret) Skal si du er hissig på piratene Glavalavala. Har de såra følelsene dine? Å argumentere at det å stjele i en butikk er det samme som å laste ned en piratkopi av et spill er latterlig. Hadde jeg kunne lasta ned matvarer, så hadde jeg pokker med gjort det! Er masse spill jeg aldri hadde kjøpt, hadde det ikke vært for piratkopiering. Hva mener jeg med det? Jo, jeg har piratkopiert et spill bare for å teste det eller se hva det dreier seg om. Etter å ha spillt det har jeg funnet ut at jeg digga det og kjøpt en kopi til samlinga mi Endret 25. november 2011 av MarciahL 2 Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 25. november 2011 Rapporter Del Skrevet 25. november 2011 Jeg er helt enig med Glavalavala (?!) jeg Piratkopi ER og blir ulovlig. du stjeler ett produkt. Samma faen om det er pga dårlig DRM eller hva slags grunn du enn måtte finne på. Liker du ikke hvordan det er; ja så ikke skaff deg produktet da? Laster du ned fra PB er det ulovlig. du eier da ett ulovlig produkt. Faktisk den eneste grunnen man kan ha, er dersom man har kjøpt og eier produktet. (f.eks cd'en er ødelagt eller noe) Synes du DRM'en til Ubisoft er dårlig så driter du i å skaffe deg det før det ligger ute på GOG.com uten DRM. 2 Lenke til kommentar
Blank_File Skrevet 25. november 2011 Rapporter Del Skrevet 25. november 2011 Jeg er helt enig med Glavalavala (?!) jeg :)Piratkopi ER og blir ulovlig. du stjeler ett produkt. Samma faen om det er pga dårlig DRM eller hva slags grunn du enn måtte finne på. Liker du ikke hvordan det er; ja så ikke skaff deg produktet da? Laster du ned fra PB er det ulovlig. du eier da ett ulovlig produkt. Faktisk den eneste grunnen man kan ha, er dersom man har kjøpt og eier produktet. (f.eks cd'en er ødelagt eller noe) Synes du DRM'en til Ubisoft er dårlig så driter du i å skaffe deg det før det ligger ute på GOG.com uten DRM. Enig i at det er en ulovlig handling. Om det er stjeling er en annen diskusjon og var uansett ikke poenget i denne diskusjonen. Jeg er syns det er irriterende å vite at piratene får et bedre produkt enn de som betaler. Lenke til kommentar
Glavalavala Skrevet 25. november 2011 Rapporter Del Skrevet 25. november 2011 Skal si du er hissig på piratene Glavalavala. Har de såra følelsene dine? Å argumentere at det å stjele i en butikk er det samme som å laste ned en piratkopi av et spill er latterlig. Hadde jeg kunne lasta ned matvarer, så hadde jeg pokker med gjort det! Er masse spill jeg aldri hadde kjøpt, hadde det ikke vært for piratkopiering. Hva mener jeg med det? Jo, jeg har piratkopiert et spill bare for å teste det eller se hva det dreier seg om. Etter å ha spillt det har jeg funnet ut at jeg digga det og kjøpt en kopi til samlinga mi Så hvis noen gjør slik at lønnen din går til en annens konto så syntes du det er hel ok??? Fordi det var enkelt for han som fikk pengene Eller at naboen syntes det er enklere å bruke hevert på bensintanken din i stedet for å stå å fylle nede på bensinstasjonen? Lav moral å ikke se likheten med å laste ned piratkopierte ting via nettet og å stjele fysisk i butikk. Rettslig og moralsk er det det samme også. Selv så har jeg såpass respekt for andres arbeide at jeg ikke stjeler det. Har man ikke råd så la vær. Men kan være enig i at det er greit hvis man kjøper en vare som et spill i fra Ubisoft som er laget med flere feil og mangler at men etterpå laster ned en craket versjon. Sparer du da på kvitteringen av kjøpet av det orginale så er du helt trygg også. Unnskyldninger om at piratting er lettere og bedre på en eller annen måte gir deg ikke rett til å ikke batale for en vare. Lenke til kommentar
starkr Skrevet 25. november 2011 Rapporter Del Skrevet 25. november 2011 Er nok fordi piratsidene frekventeres av folk som ikke har mye penger eller folk som vil bruke lite penger på spill. Helst gratis.Ikke lett å kjøpe 15 år gamle PC-spill på Steam eller Oregin heller.Er nok bare hvordan folk tror man kan finne slike spill på piratsider som forårsaker dette for GOG. Sier vel egentlig også at GOG ikke har lagt opp søkekriteriene gode nok på google.Er fordi piratkopier er enklere å installere/brukeSlipper alt av kopisperrer og registrering og at du på enkelte må være på nett for å spille single-playerNår jeg kjøper et single-player spill så forventer jeg å kunne installere spillet og spille med en gang uten å måtte være tilkoblet nettHa ha Beste unnskyldning til nå for å stjele.Du putter bare ting under jakka i butikken også da for det er raskere og enklere enn å stå i kø ved kassa bak alle andre dummingne som velger å betale????GOG selger jo eldre spill og tar betalt for det.Jeg er ganske sikker på at de som blir rootet fra piratsider har prøvd å finne spill der, og kommet over lenker til disse spillene på de sidene. Dette vil da hjelpe de som selger slike spill, men tror ikke EA og slike får særlig uttelling fra piratsider. Sammenligningen din kan funke hvis du legger til at i butikken må du lete frem matvaren du har lyst på, men matvaren er låst inn i et skap. For å få nøkkel til skapet må du gå i kassen å betale først, deretter får du hente matvaren. Men det stopper ikke der, nei, du er påkrevd å ta kontakt med butikken for å få åpnet pakken når du kommer hjem. I et slikt tilfelle ville jeg foretrukket å få tak i maten på et annet vis. Jeg kjøper alle mine spill, men noen utviklere fortjener ikke min støtte. Det er svært trist at jeg ikke får spilt fantastiske spill som Assassin's Creed fordi bedriften som produserer dem hater meg fordi jeg spiller på PC. Jeg gir ikke dem mer penger enn jeg må. Jeg har fått spilt igjennom de to første i serien, på lovlig vis, men alltid et par år etter at spillene slapp. Da har de endelig fjernet kopisperrene, og spillet er på tilbud for en hundrings på Steam. 2 Lenke til kommentar
MarciahL Skrevet 25. november 2011 Rapporter Del Skrevet 25. november 2011 (endret) Skal si du er hissig på piratene Glavalavala. Har de såra følelsene dine? Å argumentere at det å stjele i en butikk er det samme som å laste ned en piratkopi av et spill er latterlig. Hadde jeg kunne lasta ned matvarer, så hadde jeg pokker med gjort det! Er masse spill jeg aldri hadde kjøpt, hadde det ikke vært for piratkopiering. Hva mener jeg med det? Jo, jeg har piratkopiert et spill bare for å teste det eller se hva det dreier seg om. Etter å ha spillt det har jeg funnet ut at jeg digga det og kjøpt en kopi til samlinga mi Så hvis noen gjør slik at lønnen din går til en annens konto så syntes du det er hel ok??? Fordi det var enkelt for han som fikk pengene Eller at naboen syntes det er enklere å bruke hevert på bensintanken din i stedet for å stå å fylle nede på bensinstasjonen? Lav moral å ikke se likheten med å laste ned piratkopierte ting via nettet og å stjele fysisk i butikk. Rettslig og moralsk er det det samme også. Selv så har jeg såpass respekt for andres arbeide at jeg ikke stjeler det. Har man ikke råd så la vær. Men kan være enig i at det er greit hvis man kjøper en vare som et spill i fra Ubisoft som er laget med flere feil og mangler at men etterpå laster ned en craket versjon. Sparer du da på kvitteringen av kjøpet av det orginale så er du helt trygg også. Unnskyldninger om at piratting er lettere og bedre på en eller annen måte gir deg ikke rett til å ikke batale for en vare. Hvorfor forvirrer du dette med enkelhet? Jeg argumenterte at piratkopiering i mange tilfeller fører til at folk kjøper spill, spill de aldri hadde overhode vurdert å kjøpe hadde det ikke vært for piratkopien. Jeg vill tørre å påstå at 25 % av spill samlinga mi består av spill jeg har kjøpt etter piratkopiering. Dette er et argument som ikke stjeler levebrødet fra de stakkars sjefene, men faktisk gjør det motsatte. Har jobba mange år i spillbransjen selv, problemet der er ikke piratkopiering. Problemet er kvalitet på produktene, er derfor de ikke selger. Vill du debatere noe fornuftig noe, så heller debater de stusselige arbeidsforholdene og lønnene til de som faktisk gjør det produktive i spillbransjen. Artistene, gameplay designerne, story skribentene, etc etc etc. Vi snakker en generasjon rundt hele 80 tallet som har vokst opp med piratkopiering. Dette er nå voksene mennesker med jobber. De er store forbrukere av spill, og de kjøper faktisk spill som aldri før. Hvorfor kjøper de disse spillene nå, fordi de piratkopierte spill når de var yngre og begynte å digge spill. Det er kunder som har blitt skapt pga piratkopiering. Endret 25. november 2011 av MarciahL Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 25. november 2011 Rapporter Del Skrevet 25. november 2011 Er nok fordi piratsidene frekventeres av folk som ikke har mye penger eller folk som vil bruke lite penger på spill. Helst gratis.Ikke lett å kjøpe 15 år gamle PC-spill på Steam eller Oregin heller.Er nok bare hvordan folk tror man kan finne slike spill på piratsider som forårsaker dette for GOG. Sier vel egentlig også at GOG ikke har lagt opp søkekriteriene gode nok på google.Er fordi piratkopier er enklere å installere/brukeSlipper alt av kopisperrer og registrering og at du på enkelte må være på nett for å spille single-playerNår jeg kjøper et single-player spill så forventer jeg å kunne installere spillet og spille med en gang uten å måtte være tilkoblet nettHa ha Beste unnskyldning til nå for å stjele.Du putter bare ting under jakka i butikken også da for det er raskere og enklere enn å stå i kø ved kassa bak alle andre dummingne som velger å betale????GOG selger jo eldre spill og tar betalt for det.Jeg er ganske sikker på at de som blir rootet fra piratsider har prøvd å finne spill der, og kommet over lenker til disse spillene på de sidene. Dette vil da hjelpe de som selger slike spill, men tror ikke EA og slike får særlig uttelling fra piratsider. Jeg stjeler ikke, jeg bare låner Og jeg kjøper sjelden noe i fysisk butikk siden det meste er billigere på nett Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 25. november 2011 Rapporter Del Skrevet 25. november 2011 Er nok fordi piratsidene frekventeres av folk som ikke har mye penger eller folk som vil bruke lite penger på spill. Helst gratis.Ikke lett å kjøpe 15 år gamle PC-spill på Steam eller Oregin heller.Er nok bare hvordan folk tror man kan finne slike spill på piratsider som forårsaker dette for GOG. Sier vel egentlig også at GOG ikke har lagt opp søkekriteriene gode nok på google.Er fordi piratkopier er enklere å installere/brukeSlipper alt av kopisperrer og registrering og at du på enkelte må være på nett for å spille single-playerNår jeg kjøper et single-player spill så forventer jeg å kunne installere spillet og spille med en gang uten å måtte være tilkoblet nettHa ha Beste unnskyldning til nå for å stjele.Du putter bare ting under jakka i butikken også da for det er raskere og enklere enn å stå i kø ved kassa bak alle andre dummingne som velger å betale????GOG selger jo eldre spill og tar betalt for det.Jeg er ganske sikker på at de som blir rootet fra piratsider har prøvd å finne spill der, og kommet over lenker til disse spillene på de sidene. Dette vil da hjelpe de som selger slike spill, men tror ikke EA og slike får særlig uttelling fra piratsider. Jeg stjeler ikke, jeg bare låner Og jeg kjøper sjelden noe i fysisk butikk siden det meste er billigere på nett Du leverer tilbake når du sletter det du da? Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 25. november 2011 Rapporter Del Skrevet 25. november 2011 Så hvis noen gjør slik at lønnen din går til en annens konto så syntes du det er hel ok??? Fordi det var enkelt for han som fikk pengene Eller at naboen syntes det er enklere å bruke hevert på bensintanken din i stedet for å stå å fylle nede på bensinstasjonen? Lav moral å ikke se likheten med å laste ned piratkopierte ting via nettet og å stjele fysisk i butikk. Rettslig og moralsk er det det samme også. Nei jeg er sterkt uenig, ikke lav moral. Eksemplene dine er jo helt feil. Så hvis noen gjør slik at de kopierer lønnen din, slik at når du får penger så får de penger så synes du det er stjeling? Fordi du ikke mistet pengene dine? Eller at naboen synes det er enklere å kopiere bensinen i bilen din og helle det i sin egen bil i stedet for å stå å fylle nede på bensinstasjonen? Nei vet du hva, jeg trodde piratkopiering var voldtekt, ikke stjeling. Lenke til kommentar
Grillkongen Craig Skrevet 25. november 2011 Rapporter Del Skrevet 25. november 2011 Folk må snart innse at å piratkopiere et spill er det samme som å stjele det fra en butikk. Hvis du ikke liker spillets DRM så ikke kjøp det, men last det heller ikke ned. Er lavmål å skaffe seg et spill ulovlig, som mange mennesker kanskje har brukt flere år på å lage. 1 Lenke til kommentar
Dummst Skrevet 25. november 2011 Rapporter Del Skrevet 25. november 2011 Folk må snart innse at å piratkopiere et spill er det samme som å stjele det fra en butikk. Hvis du ikke liker spillets DRM så ikke kjøp det, men last det heller ikke ned. Er lavmål å skaffe seg et spill ulovlig, som mange mennesker kanskje har brukt flere år på å lage. Det heter piratkopiere, ikke piratstjele. Forskjellen ligger i at ved kopiering kopierer man, og ved stjeling forsvinner et fysisk produkt som dermed ikke kan selges. Førstnevnte kan (hot topic, høyst diskuterbart) koste utvikler et tapt salg, mens sistnevnte påfører utvikler og alle ledd i distribusjonskjeden økonomisk tap. Når det er sagt kjøper jeg spill. Synes dog det å trekke parallell mellom kopiering og stjeling er mot sin hensikt. Kopiering uten å betale er absolutt brudd på lov og moral, men det tjener ingen å omformulere problemet til det latterlige. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 25. november 2011 Rapporter Del Skrevet 25. november 2011 Folk må snart innse at å piratkopiere et spill er det samme som å stjele det fra en butikk. Hva blir det neste vi må innse, at piratkopiering er det samme som voldtekt? Drap? Nei vet du hva... Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 25. november 2011 Rapporter Del Skrevet 25. november 2011 Folk må snart innse at å piratkopiere et spill er det samme som å stjele det fra en butikk. Hva blir det neste vi må innse, at piratkopiering er det samme som voldtekt? Drap? Nei vet du hva... Nei, hvis du leser hva han skriver: "... spill er det samme som å stjele det fra en butikk." Voldtekt og drap. herregud, og dere klager på dårlige sammenligninger... Seriøst, det å laste ned, er å stjele produktet. hvordan klarer dere ikke å se det? Er dere jammen meg så sinnsykt trangsynte at dere ikke skjønner at det å ta ett ulovlig produkt fra nettet, som opprinnelig er tatt rett fra ett spill og modifisert er å stjele!?! Hvorfor er det ulovlig å gjøre det da? Fordi man kopierer? Da må man slutte å selge kopimaskiner og! (ja dårlig eksempel, følger deres fotspor). 1 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 25. november 2011 Rapporter Del Skrevet 25. november 2011 (endret) Seriøst, det å laste ned, er å stjele produktet. hvordan klarer dere ikke å se det? Er dere jammen meg så sinnsykt trangsynte at dere ikke skjønner at det å ta ett ulovlig produkt fra nettet, som opprinnelig er tatt rett fra ett spill og modifisert er å stjele!?! Hvorfor er det ulovlig å gjøre det da? Fordi man kopierer? Da må man slutte å selge kopimaskiner og! (ja dårlig eksempel, følger deres fotspor). Du har lov til å kjøpe kopimaskin og kopiere så lenge det du kopierer ikke er beskyttet av samme åndsverk som spillene vi diskuterer. Er det stjeling å kopiere et maleri? Først er det stjeling, så er det voldtekt... tar vel ikke lang tid før piratkopiering er massemord og terror. Endret 25. november 2011 av Griffar Lenke til kommentar
MarciahL Skrevet 25. november 2011 Rapporter Del Skrevet 25. november 2011 (endret) Folk må snart innse at å piratkopiere et spill er det samme som å stjele det fra en butikk. Hva blir det neste vi må innse, at piratkopiering er det samme som voldtekt? Drap? Nei vet du hva... Nei, hvis du leser hva han skriver: "... spill er det samme som å stjele det fra en butikk." Voldtekt og drap. herregud, og dere klager på dårlige sammenligninger... Seriøst, det å laste ned, er å stjele produktet. hvordan klarer dere ikke å se det? Er dere jammen meg så sinnsykt trangsynte at dere ikke skjønner at det å ta ett ulovlig produkt fra nettet, som opprinnelig er tatt rett fra ett spill og modifisert er å stjele!?! Hvorfor er det ulovlig å gjøre det da? Fordi man kopierer? Da må man slutte å selge kopimaskiner og! (ja dårlig eksempel, følger deres fotspor). Du vet det at når du ser en film sammen med kompissene dine, la oss si dere er 5 stykker. Han som bor der har for.eks kjøpt watchmen på blueray. Han inviterte dere over for litt uskyldig popcorn, pizza og en god film. Da stjeler 4 av dere en blueray hver siden dere også ser den! SKAM DEG! det er tyveri å se filmer med vennene dine. Dere har sett filmen uten å ha kjøpt den! hvorfor forstår du ikke det? Ban hjemmekino! Endret 25. november 2011 av MarciahL 4 Lenke til kommentar
albions Skrevet 25. november 2011 Rapporter Del Skrevet 25. november 2011 Jeg er helt enig med Glavalavala (?!) jeg Piratkopi ER og blir ulovlig. du stjeler ett produkt. Samma faen om det er pga dårlig DRM eller hva slags grunn du enn måtte finne på. Liker du ikke hvordan det er; ja så ikke skaff deg produktet da? Laster du ned fra PB er det ulovlig. du eier da ett ulovlig produkt. Faktisk den eneste grunnen man kan ha, er dersom man har kjøpt og eier produktet. (f.eks cd'en er ødelagt eller noe) Synes du DRM'en til Ubisoft er dårlig så driter du i å skaffe deg det før det ligger ute på GOG.com uten DRM. Feil, du stjeler ikkje eit produkt. Du stjeler ein lisens, den fysiske gjenstanden "låner" du bare. Teit! Lenke til kommentar
albions Skrevet 25. november 2011 Rapporter Del Skrevet 25. november 2011 "Folk piratkopierer, og du kan ikke stoppe det. Det du kan gjøre er å gi dem et tilbud med nok verdi til at de velger å kjøpe det til tross, forklarer han" Dette høres jo ganske lovende ut. Personelig liker jeg å se hva jeg har kjøpt eller hva jeg skal spille, jeg har ikke'no problem med å betale så lenge det jeg har kjøpt er av høy kvalitet. Skjønner jo hvorfor folk blir irritert, de taper jo penger. Ingenting er gratis. Må være jævekig kjipt å jobbe hard for å skape noe og ikke få noe tilbake for det. Men jeg skjønner også hvorfor folk laster ned. Men de kan i hvertfall kjøpe spillet de har lastet ned vis de likte det. Mprod (Eraze) Er enig i det meste av det du skriver, men hvordan kan du vite at spillet er av god kvalitet uten at du har sjangsen til å prøve spillet før du kjøper det. Eg laster ALTID ned eit spill før eg eventuelt kjøper det på steam og sletter pirat kopien. Men dette er strengt ulovlig selv om eg kun ville prøve spillet før eg kjøpte det. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 25. november 2011 Rapporter Del Skrevet 25. november 2011 Det er noen elendige argumenter i denne typen diskusjoner som har blir gjentatt i det uendelige. Anti-Pirater: "Å laste ned et spill på ulovlig vis er det samme som å stjele det fra butikkhyllen." Bruker du dette argumentet vil du aldri bli tatt seriøst i diskusjon om piratkopiering. Det er en fundamental forskjell mellom å laste ned et spill (eller film eller musikk for den saks skyld) og det å stjele en fysisk vare, og derfor kan du ikke sidestille disse to handlingene. Pirater: "Jeg vil ikke installere DRM." / "Det er bare problemer med kjøpte spill pga kopibeskyttelsen." Er dette virkelig grunnen til at du heller laster ned spillet uten å betale for det? I så fall, hvorfor sender du ikke en mail til utgiveren og ber om kontonummeret deres slik at du kan overføre kjøpesummen til dem? Da har du jo på en måte kjøpt spillet akkurat slik som du vil ha det. Uansett hva du synes om DRM så er det en dårlig unnskyldning for heller å piratkopiere spillet. Jeg HATER plasten rundt BD-filmene og DVD-ene, men det får meg ikke til å droppe ordren og heller laste filmene ned på nettet. DRM er ikke så ille at du ikke kan ha det på maskinen din. Det har riktignok vært i overkant aggressive varianter, men kan du si at dette gjelder alle spillene du har lastet ned? Jeg irriterer meg også over de selvgode folkene som forsvarer piratkopiering fordi de flere ganger har kjøpt spill etter først å ha lastet det ned. Vel, flott at du likte spillet og bestemte deg for å gjøre en god gjerning, men tror du at du er representativ for massene? For spill med en attraktiv online-del som ikke er tilgjengelig i en piratkopi kan det nok være mange som kjøper spillet etter først å ha prøvekjørt single player-delen via thepiratebay, men det er neppe tilfellet for spill som kun er single player eller hvor online-delen er uinteressant. Lenke til kommentar
ArkArk Skrevet 26. november 2011 Rapporter Del Skrevet 26. november 2011 Er nok fordi piratsidene frekventeres av folk som ikke har mye penger eller folk som vil bruke lite penger på spill. Helst gratis.Ikke lett å kjøpe 15 år gamle PC-spill på Steam eller Oregin heller.Er nok bare hvordan folk tror man kan finne slike spill på piratsider som forårsaker dette for GOG. Sier vel egentlig også at GOG ikke har lagt opp søkekriteriene gode nok på google.Er fordi piratkopier er enklere å installere/brukeSlipper alt av kopisperrer og registrering og at du på enkelte må være på nett for å spille single-playerNår jeg kjøper et single-player spill så forventer jeg å kunne installere spillet og spille med en gang uten å måtte være tilkoblet nettHa ha Beste unnskyldning til nå for å stjele.Du putter bare ting under jakka i butikken også da for det er raskere og enklere enn å stå i kø ved kassa bak alle andre dummingne som velger å betale????GOG selger jo eldre spill og tar betalt for det.Jeg er ganske sikker på at de som blir rootet fra piratsider har prøvd å finne spill der, og kommet over lenker til disse spillene på de sidene. Dette vil da hjelpe de som selger slike spill, men tror ikke EA og slike får særlig uttelling fra piratsider. Beklager,men den sammenlikningen holder ikke vann.Hvis du kunne stjele en kasse brus og drikke den,kontra måtte kjøpe den,stå i kø i 1 time,dra inn til Ringnes i utkanten av Oslo for å få en "aktiveringskode",oppdage at denne ikke virker når du kommer hjem,dra opp igjen og få en ny,samt at når du har drukket halve kassa,så må resten "oppdateres" for at du skal kunne drikke resten,ja da hadde iallefall jeg stjålet hele kasse i stedet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå