Tokke Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Romantik Bildet er fjernet. Beskrivelse: Romantiske minder fra en svunden tid... Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Beklager men jeg ser ikke romantikken her.... Men teknisk er dette veldig bra. Flott med detaljene i vinduet. 1 Lenke til kommentar
Trond Stordal Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Flott bildebehandling... 1 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Ser romantikken ja...! Greit dokumentert! 3'er herfra! PS! Spennende kamera ser jeg.... 1 Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Dette bilde likte jeg godt Steen, teknisk så er dette veldig flott, med riktig lys både inne og ute, ikke lett. Rommet er jo skikklig nostalgisk og romantisk, det bare oser historie fra veggene her. En kveldskommentar fra Frogner sykehjem, Mvh Håkon. 1 Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 30. november 2011 Forfatter Del Skrevet 30. november 2011 Billedet er sammensat af 5 eksponeringer. Tusind tak for alle tilbagemeldingerne - tænker lidt som dig Håkon - væggene oser af historie her og måske også lidt gammeldags romantik... Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Håkon har en meget god betraktning og kommentar til dette nostalgiske bilde og jeg støtter hans tanker fullt ut. Bra Steen. 1 Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Der kunne jeg nu godt, holde ferie!! 1 Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Riktig flott HDR! Her kommer HDR teknikker virkelig til sin rett i et romantisk miljø. Ser ut til å være flott natur utenfor vinduet. 1 Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 romantisk som bare det,fin stemning og flott etterbehandling 5er fra meg,smil 1 Lenke til kommentar
karoald Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Synest det var flott bilde med mykje godt innhald i --likte behandlingen det har fått også. 1 Lenke til kommentar
Jan Åge Henriksen Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Fantastisk flott!! Nydelig stemning, gode detaljer og fine farger. Lekkert utført. Liker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg