igxx Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 (endret) finnes det noen instaling guide? forstår ikke helt hvor jeg skal plassere størmledingen :S Endret 30. november 2011 av igxx Lenke til kommentar
igxx Skrevet 30. november 2011 Forfatter Del Skrevet 30. november 2011 kan som sakt ingen ting om oppkobling :S sitter her med en leding som ser sånn ut , tenker da på de 2 store. hva skal jeg gjøre med dem, hvor skal jeg sette dem ? Lenke til kommentar
igxx Skrevet 30. november 2011 Forfatter Del Skrevet 30. november 2011 må bare beklage at jeg tripper poster, men får ikke gjort noe. finner ingen ting på nettet, og skjønner ikke helt hvor den skal henne .. og får ikke gjort noe siden æ ikke har pcen ;S er det noen som kan prøve å guide meg ? Lenke til kommentar
oddsmurf Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 må bare beklage at jeg tripper poster, men får ikke gjort noe. finner ingen ting på nettet, og skjønner ikke helt hvor den skal henne .. og får ikke gjort noe siden æ ikke har pcen ;S er det noen som kan prøve å guide meg ? Tror molex konaktene(de store) skal kobles i strømforsyningen, mens vifte kontaktene skal i viftene. Lenke til kommentar
Mantaturbo Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Store pluggene til strømforsyningen og den lille bak på viftestyringen . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå