Trondster Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 ..Og du har prøvd å overføre bildene fra minnepinnen og til en annen maskin, ja? Lenke til kommentar
StoltHD Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Windows suger. Holder det ? Windows sugde, vil jeg nok heller si. Både Windows XP og Windows 7 har vært greie arbeidshester. Pre-2000 og særlig Vista derimot ... Har hatt flere krasj med Windows 7 enn Vista ja da... det sier nok mer om deg enn om Windows...... 2 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 det sier nok mer om deg enn om Windows...... Jeg vil nok heller si at det sier mer om hardware'n og driverene. Lenke til kommentar
NEMOSaint Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 det sier nok mer om deg enn om Windows...... Jeg vil nok heller si at det sier mer om hardware'n og driverene. Dette er ikke en tråd om OS og hva som er best av OS. Brukeren trenger hjelp og tips og trenger nok ikke høre folks personlige preferanser. Tilbake til topic: Hadde du kryptering av disk eller personlig informasjon på maskinen dette er hentet fra? Lenke til kommentar
Solgun Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Har desverre ikke orginalene :/ Er det noen andre som har en kopi? For meg så høres det som om minnepinnen har blitt korrupt. Ser bildene likedan ut på andre PC'er ? Hei har å vært uheldig å miste mange bilder, denne kan hjelpe deg å finne dem igjen om de er på maskinen, anbefales. http://www.stellarinfo.com/digital-media-recovery.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå