Bleenda Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Hei, kjøpte meg forleden en Sony Vaio VPCSB 1V9E for å være eksakt, stilig liten sak som forsåvidt fungerer ganske greit og har en kjekk liten sak, WWAN innebygget. Som forsåvidt er en fin ting, når den fungerer. Sony bruker Vaio Smart Network (som forsåvidt er noe dritt) til å holde styr på blåtann, Wifi og WWAN.. min WWAN modul står nå som "off" og jeg får ikke opp Smart Network programmet slik at jeg kan skru den på, jeg har avinstallert installert, lastet ned en eldre versjon og styrt på en stund nå, men ikke "f***" om det skal fungere. 3djeparts programvare er noe dritt, jo mer ekstra dill jo tregere og flere bugs er det, så er det noen som har en ide på hvordan jeg kan aktivere WWAN med Windows? Har sett i enhetsbehandling og under services uten å finne noe spesielt nyttig. Det må da gå an og gjøre dette manuelt i Windows og? Tross alt bare snakk om og "slå på" en modul, som i å "disable" / "enable" et nettverkskort. Noen smarte som har en ide? Google var ikke en venn idag.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå