coyoteulf Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Jeg har alltid ledd og ristet på hodet av amerikaneres håpløse søksmål i øst og vest for å få erstatninger for alt mellom himmel og jord. Men etter 22/7 så skjønner jeg at nordmenn ikke er et hakk bedre. Alle mellom himmel hiver seg på "offer"-rollen, i håp om å få erstatning fra staten. Fra før hadde vi diverse ansatte i staten som prøvde å mene at de var ofre selv om de var på ferie, og sist ut nå er Ap(selvsagt)-ordfører Are Tomasgard, som vil at staten skal spandere advokat til seg og sin sønn slik at de kan be om erstatning. Grunn? De så ABB! Tenk deg noe så fælt! http://www.dagbladet.no/2011/11/30/nyheter/innenriks/terror/19230191/ Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 (endret) Han ryggen nesten på ham til og med. Han burde jo i stedet bli straffeforfulgt for å ikke å ha truffet Breivik med bilen når han hadde muligheten! Hvis dette er ett eksempel på dømmekraften hans, så er det for meg helt klart at mannen er uskikket til å ha en såpass viktig jobb som Ordfører. Endret 30. november 2011 av MrLee 2 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 (endret) Jeg er jo enig det høres idiotisk ut. Men noe er det nok at de virkelig offerne vil ha noe å legge skylden på. Tror nok de som står frem i media, blir en telefonsentral, de må skjule nummeret sitt fordi disse kan bli oppringt og få spørsmål av hendelsen. Hvorfor skal ikke det bli belønnet? Men advokat utgifter er jo idiotisk. Endret 30. november 2011 av LMH1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå