mariakvittem Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Sollys Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Sød hund - fin vinkel - dårlig teknisk kvalitet. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Teknisk ikke overbevisende nei, motlys er vanskelig... Spennende vinkel. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Tja, ble vel ikke overbevist jeg heller...! 2'er! Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Hmm. Ikke helt enkelt å kommentere dette bilde, da jeg desverre må si at det meste ikke stemmer i mine øyne. Uffda, det ble ikke mye positivt. Et spørsmål: lurer veldig på hvorfor du har brukt iso 3200 på dette bilde da du har mer enn nok lys å ta av (lukkertid 1/4000sek) ?? Det er bare å fortsette: Bedre lykke neste gang! Lenke til kommentar
Blausen Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Æss da, ikke hør på de som sier det er dårlig teknisk. Dette er langt mer spennende enn jeg har sett på lenge her inne. De t'ekniske' valgene her gir et spennende uttrykk, som er langt bedre enn A4-teknikk som ofte blir verdsatt på denne siden. Jeg ville kanskje unngått å vignettert, og heller bare kjørt på med overbelysning. Jeg ville også kuttet endel på venstresiden, og sentrert mer mot hundens hode og hvor de spennende motlyseffektene er. Stå på, eksperimenter videre med slik. Det var slik jeg lærte meg og utviklet min egen stil. Lenke til kommentar
Miss Photography Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Det var jo et spennende bilde,men må nok si meg enig at det var et dårlig teknisk bilde desverre:( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg