OHJohansen Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Ny versjon av nettlagringstjenesten er klar. Microsoft forbedrer SkyDrive Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Håper de får litt fortgang på versjonene for andre mobilOS, støtten fra ms til mobil er ganske begredelig på andre fronter (Lync, Onenote osv) AtW Lenke til kommentar
baguett Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Live-ID er bare bajs. La oss bruke Google-kontoen så skal jeg i det minste vurdere det. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Skydrive er bare topp Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Live-ID er bare bajs.La oss bruke Google-kontoen så skal jeg i det minste vurdere det. Jeg bruker da gmailen min som live id.. 1 Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Det som er drit med SkyDrive er maksgrensa per fil på 50mb.... Fikser de dette, så skal jeg bruke det! Lenke til kommentar
0stepop Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Det som er drit med SkyDrive er maksgrensa per fil på 50mb.... Fikser de dette, så skal jeg bruke det! Hva lagrer du som er over 50mb? Man kan alltids splitte filer. http://www.hjsplit.org/ Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Jeg lagrer veldig mye som er over 50mb. Bedriver grafisk design, og har mange filer på 1gb+, så jeg bruker Dropbox. Er jo litt dumt at SkyDrive har den limiten, for om ikke hadde jeg brukt det istedet Splitte filer blir vel litt tungvint? Lenke til kommentar
seppo- Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Live-ID er bare bajs.La oss bruke Google-kontoen så skal jeg i det minste vurdere det.Jeg bruker da gmailen min som live id.. Samme her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå