telealf Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Hei, Praha imponerte med to fotobutikker som er noe av det beste jeg har sett noen steder. Her er et foto fra den ene som hadde en virkelig imponerende SH del. 3 Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 (endret) Litt annet enn det man finner på en Japanphoto butikk? Endret 30. november 2011 av Hotel Papa Echo Lenke til kommentar
egilh Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Herlig syn. Jeg var innom en lignende butikk (dog ikke like vel utstyrt) i Budapest. Virkelig morro å komme inn i en butikk som faktisk har masse en kan se på, og ikke minst kunnskap om produktene de har - selv om det er gammelt. Lenke til kommentar
Gunderz Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Jeg har lyst til å besøke den butikken Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Det nærmeste man kommer i Norge, er vel Antonio Stasi i Bergen. Men selv den butikken blekner ganske kraftig om man sammenligner med den i Praha. Lenke til kommentar
SULTHAN66 Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 To flotte fotobutikker i denne gaten. John Pazdera som avbildet og Fotoskoda på motsatt side. Pazdera er jo det rene fotomuseum Lenke til kommentar
emero Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Joda, flott å se på, men om man regner med salgsverdien på plassen brukt til gamle ting, samme hvor flotte de er, så kan man ikke leve av det her i Norge. For fotobutikker her i Norge er det viktig å kunne vise frem produktene kundene vil ha, og det er digitalt. Er fint med nostalgia, men ikke særlig lønnsomt Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Nydelig butikk! Nesten verdt en tur til Praha for å se på butikken med egne øyne. Synd at butikker ikke lenger opererer eller ser slikt ut, men det har vel noe med penger og lønnsomhet å gjøre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå