sLR Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Hei! Jeg husker vi så en norsk film i klassen for mange år siden - Den handlet basically om en person (A) som hadde en fast frisør / barberer (B) jeg trur person B var spillet av Bjørn Floberg, men skal ikke si dette sikkert. Det starter med at det kommer en ny dame inn i livet til A, og derfor blir det krøll med A og B. Det slutter med at B gjør det ganske bra i en frisør-konkuranse i Oslo. Som sagt, så er det ganske mange år siden jeg så denne, så det er mulig jeg er litt upresis, men er det noen som kan navnet, så hadde jeg satt stor pris på det. : ) Lenke til kommentar
TripleRainbow Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Hei og hallo! Her føler jeg fort at det er snakk om Den Misunnelige Frisøren (IMDB), der vår gode venn Bjørn Sundquist spiller rollen som frisør? Tror det skal være den riktige, i hvert fall. Du får kose deg med filmen 1 Lenke til kommentar
sLR Skrevet 30. november 2011 Forfatter Del Skrevet 30. november 2011 Hei og hallo! Her føler jeg fort at det er snakk om Den Misunnelige Frisøren (IMDB), der vår gode venn Bjørn Sundquist spiller rollen som frisør? Tror det skal være den riktige, i hvert fall. Du får kose deg med filmen Det stemte! Jeg vet ikke hvor Floberg kom inn i bildet, men trur kanskje jeg bare husket han til å passe svært godt i rollen. Tusen takk skal du ha, skal prøve å få bestilt filmen så fort som mulig! : ) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Spør her neste gang: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1250122 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg