Gå til innhold

Kontakte Google per telefon

Bjarnemann

Anbefalte innlegg

Hei!

Dette er sikkert et litt merkelig spørsmål, og jeg er også litt usikker på om jeg har truffet riktig kategori. Men jeg gjør et forsøk da jeg er ganske desperat nå:

Jeg må komme i kontakt med Google, og det snarest!

I morgen har jeg en eksamen. Jeg fant ut nå at en av bøkene som er pensum for eksamen mangler i samlingen min. Den er selvfølgelig utsolgt overalt, og finnes heller ikke i Kinde, epub, pdf eller noe annet elektronisk format. Men, av en eller annen mekrelig grunn finnes den på Google Books, og jeg kan lese utdrag fra den. Jeg får ikke muligheten til å kjøpe den elektronisk der heller, men blir sent videre til blaAmazon der jeg kan kjøpe den i vanlig, fysisk format. Det går ikke, da eksamen er i morgen.

Jeg hadde håpet å kontakte Google, selv om dette sikkert er et håpløst prosjekt, og finne ut om det finnes noen løsning. Når den finnes digitalisert på Google Books burde det vel være mulig å få "åpnet" opp resten slik at jeg kan lese den. Selvfølgelig mot betaling.

I den anledning har jeg prøvd å finne kontaktinformasjon til noen som har tilknytning til dette i det hele tatt. Finner ingenting.

Er det noen her inne som vet hvor man finner noe kontaktinformasjon for Google? Trenger ikke nødvendigvis være Google Books, bare å komme i kontakt med dem er bedre enn ingenting.

Takk!!

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Google digitaliserer og legger ut det de har lov til å legge ut, så om boken ikke ligger ute i sin helhet så betyr nok det at Google ikke har rettighetene til det og da heller sender deg videre til et sted du kan kjøpe boken. Jeg mener å huske at jeg har fått kontakt med Google per e-post tidligere, men tror ærlig talt ikke at du kommer noen vei. Har du sjekket Bibsys? Det kan jo være at et bibliotek i nærheten har den inne, eller til og med at de har den i elektronisk form.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...