Noxious Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Jeg har Hercules 3D Prophet 9800 PRO, og med det kortet fulgte det med en DVI -> VGA konverter slik at jeg kan kjøre Dual CRT. Når jeg kobler til de to skjermene mine får jeg ikke til å sette opp skjermene slik at de viser det samme bildet i windows, bare under oppstart. Hvordan får jeg til å vise samme bildet på begge skjermene i windows? Lenke til kommentar
B|2bb3r Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Det finner du i driveroppsettet. Finner du det ikke, last ned nyeste drivere og sjekk da. Bare et lite spm, må det ikke være bedre å ha de to skjermene opperende som en ? Lenke til kommentar
Noxious Skrevet 15. august 2003 Forfatter Del Skrevet 15. august 2003 Jeg har den nyeste catalyst driveren, men jeg får bare utvidet synsfeltet med skjerm nr.2. Jeg vil at begge skjermene skal vise samme bilde, at skjermene skal opperere som en skjerm som du sier. Men jeg får det ikke til. Lenke til kommentar
Noxious Skrevet 15. august 2003 Forfatter Del Skrevet 15. august 2003 Er det ingen som har et Dual oppsett da? Hvordan setter man opp en CRT skjerm og en LCD skjerm til å vise de samme bildene da? Lenke til kommentar
Npt Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Jeg skjønner ikke hva du skal med to skjermer som viser det samme, tror ikke det går heller. Lenke til kommentar
Noxious Skrevet 15. august 2003 Forfatter Del Skrevet 15. august 2003 Går det ikke? De viser jo de samme bildene under oppstart av maskinen. Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Om du kjører Win XP så høyreklikk i desktop'en, velg Settings/Instillinger egenskaper/properties og tab'en helt til høyre. Der kan du trykke på enten den ene skjermen eller den andre og så har du en hakeavfelt lengre nede som sier "Extend desktop to this monitor" eller noe lignende. Pass på at den ikke er hooket av, kryss vekk den. Muligens dette er det samme i andre Windows utgaver også. Får ikke testet det her og nå da. :wink: Har selv Hercules 9800 Pro 128MB, men har ikke tester Dual Screen enda. Har tenkt å gjøre det da, men blir nok ett par uke til jeg får noe sørlig tid til det. Lenke til kommentar
Noxious Skrevet 15. august 2003 Forfatter Del Skrevet 15. august 2003 Pass på at "Extend desktop to this monitor" ikke er hooket av, kryss vekk den. "Denne avmerkingsboksen er ikke er ikke tilgjengelig for hovedskjermen fordi alle tilleggsskjermer er utvidelser av hovedskjermen." Så det ser det ikke ut som det er mulig å kjøre dual screen slik jeg hadde tenkt da. Men jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor det er umulig å vise de samme bildene på begge skjermene i windows, når begge skjermene viser de samme bildene under oppstart... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå