SiR0 Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Følgende regelverk gjelder for alle konkurranser på Akam, Amobil, Gamer, Hardware, Mobilen, Tek og Teknofil. Regler for konkurranser i Tek-nettverket Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 "Hvis vinner ikke har kontaktet oss innen én måned, vil premien deles ut til en annen deltaker." Jeg må bare spør for å være helt sikker. Dere vil sende ut mail til vinnerene sant, at ikke vi må følge med selv om vi vant eller ei. Lenke til kommentar
Kluvert Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Og hvor er den egne artikkelen hvor vinnerne blir lagt ut? 4 Lenke til kommentar
elboco Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Jeg venter også på artikkelen om vinnerene... Lenke til kommentar
mGrytbak Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Artikkelen om vinnerne kommer ut på mandag hver uke i desember. Dette står i kalenderartiklene. Lenke til kommentar
Dag'en Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 null Kan ikke se at spørsmålet om vinner blir kontaktet på e-post eller mobil er besvart? Er dette en godt bevart hemmelighet? Lenke til kommentar
mGrytbak Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Kan ikke se at spørsmålet om vinner blir kontaktet på e-post eller mobil er besvart? Er dette en godt bevart hemmelighet? Nå har jeg absolutt ingen relasjon til Tek, men jeg regner med e-post blir benyttet. Lenke til kommentar
Bjodan Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Artikkelen om vinnerne kommer ut på mandag hver uke i desember. Dette står i kalenderartiklene. Når på Mandag ? Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 12. desember 2015 Del Skrevet 12. desember 2015 "Hvis vinner ikke har kontaktet oss innen én måned, vil premien deles ut til en annen deltaker." Jeg må bare spør for å være helt sikker. Dere vil sende ut mail til vinnerene sant, at ikke vi må følge med selv om vi vant eller ei. Med forbehold om at du har kopiert korrekt tekst, så er denne "besvart" med oppdatert tekst: "Hvis vinner ikke har besvart våre henvendelser innen én måned, vil premien deles ut til en annen deltaker." Så, jo. Du får melding om premien. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg