i5-2500k Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Skal kjøpe ny konsoll, hva skal jeg velge med tanke på grafikk, pris osv. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 De er ikke mer forskjellige enn at du bør tenke på andre ting enn grafikk og pris og sånt. Det viktigste er hvilke plattform-eksklusive spill du har mest lyst på, og hva vennene dine har. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 (endret) Gå for begge. Men viss du ikke har pengene gå for en PS3. Eksklusivene der er i en helt annen liga med tanke på grafikk. Utvalget er ganske mye mer annerledes en det X360 har. Spillene i seg selv på begge plattformer er billige når man skal skaffe noen gamle. Viss du skal kjøpe en Xbox 360, husk du må betale fra 250-679kr for Gold 1 år Begge maskinene er i Slim så de bruker mindre strøm og lager mye mindre lyd når man innstallerer spillene Endret 30. november 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
i5-2500k Skrevet 30. november 2011 Forfatter Del Skrevet 30. november 2011 jeg går for en ps3 tror jeg. det ser mye bedre ut takk for innspill i saken. 3 Lenke til kommentar
any question? Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 det er bare smak og behag når det gjelder dette spørsmålet. det du syntest ser best ut, burde du velge, og du burde og sjå kva dine andre venner har, vis du vil prøve først Lenke til kommentar
samco Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Helt klart x360 ps3 er helt ok som en konsoll nummer 2 eller offline maskin , men vill du spille online med venner er det ingen tvil x360 er helt klart milevis bedre en sonys forsøk Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Helt klart x360 ps3 er helt ok som en konsoll nummer 2 eller offline maskin , men vill du spille online med venner er det ingen tvil x360 er helt klart milevis bedre en sonys forsøk 100% enig, og han over her som sier ps3 exclusives har bedre grafikk, han har tydligvis ikke fått med seg det nye systemet til MS Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Helt klart x360 ps3 er helt ok som en konsoll nummer 2 eller offline maskin , men vill du spille online med venner er det ingen tvil x360 er helt klart milevis bedre en sonys forsøk 100% enig, og han over her som sier ps3 exclusives har bedre grafikk, han har tydligvis ikke fått med seg det nye systemet til MS Jeg vil at du skal gå på youtube og se på et spill kalt Uncharted 3, så skal du fortelle meg om et 360spill som kan overgå grafikken,storien,stemmeskuespillet og kvaliteten til Uncharted serien. Lenke til kommentar
samco Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 (endret) Uncharted 3 fikk litt bedre grafikk mot et forkortelse av singe playern ..Fra 15 timer med uncharted 2 til 8timer med uncharted 3 tror jeg velger lengre gameplay mot litt bedre sand i et spill :!: Endret 30. november 2011 av samco Lenke til kommentar
freax Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 har ps3 selv og syntes den funker utrolig bra, men har hørt skikkelig mye positivt om xbox åsså! Men personlig valgte jeg det di fleste vennene mine har så jeg kunne spille med dem! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 (endret) Helt klart x360 ps3 er helt ok som en konsoll nummer 2 eller offline maskin , men vill du spille online med venner er det ingen tvil x360 er helt klart milevis bedre en sonys forsøk 100% enig, og han over her som sier ps3 exclusives har bedre grafikk, han har tydligvis ikke fått med seg det nye systemet til MS Jeg vil at du skal gå på youtube og se på et spill kalt Uncharted 3, så skal du fortelle meg om et 360spill som kan overgå grafikken,storien,stemmeskuespillet og kvaliteten til Uncharted serien. Er nok ikke bare Uncharted 3 som danker 360 eksklusives, søk på God Of War 3 opp mot Ninja Blade. God Of War 3 bare feier det vekk av banen. Ja jeg vet Gears ser lekkert ut, men det er et spill mens på PS3 vet jeg om 6 spill som totalt har lamslått meg på grafikken til å være på konsoller. Men for all del, velg den maskinen du føler du vil gå god for Endret 1. desember 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
GSM Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Jeg har begge. 360'en står bare og støver ned.. Gå for PS3 Lenke til kommentar
any question? Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Jeg har begge. 360'en står bare og støver ned.. Gå for PS3 Støtter den 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Jeg har begge. 360'en står bare og støver ned.. Gå for PS3 For meg er det blitt omvendt, når jeg er ferdig med dem ekslusive til PS3 så fyrer jeg opp X360 for å få den beste ytelse og grafikk i multiplattform spill. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 (endret) Min filosofi er at at konsollene skal ikke overleve av multiplattform, siden jeg synes eksklusivene gir meg så mye mer en multiplattform, med tanke på innhold, spillbarhet, grafikk osv. Den comboen som skiller seg ut er PS3/PC, PS3 for eksklusive, PCen for multiplattform og dens eksklusiver, da går man ikke glipp av så mye. Neste generasjon hos meg blir det en dual combo i begynnelsen. Mest sannsynlig PS4 fordi jeg vet her får jeg en del eksklusiver og en ny PC! Endret 1. desember 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Min filosofi er at at konsollene skal ikke overleve av multiplattform, siden jeg synes eksklusivene gir meg så mye mer en multiplattform, med tanke på innhold, spillbarhet, grafikk osv. Den comboen som skiller seg ut er PS3/PC, PS3 for eksklusive, PCen for multiplattform og dens eksklusiver, da går man ikke glipp av så mye. Neste generasjon hos meg blir det en dual combo i begynnelsen. Mest sannsynlig PS4 fordi jeg vet her får jeg en del eksklusiver og en ny PC! Så om vi skal tolke deg da så skal ikke PC sine multiplattform spill telle..da blir det stusslig å være dedikert pc gamer altså...hehe! Og nå er dette en diskusjon om PS3 og X360...se på toppen det står Playstation 3 vs xbox 360 slim.....IKKE Playstation3 vs xbox 360 slim vs pc.... Lenke til kommentar
samco Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Mere barne vennelig ps3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå