dronjom Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 (endret) HERREGUD Å JÆVLA IDIOTER som ikke greier å tyde riktig... se her --> http://mirimoro.piczo.com/kornsirkler?cr=5&linkvar=000044 her er den "såkalte" teksten fra kornsirkelen med beskjed fra universet Beware the bearers of FALSE gifts & their BROKEN PROMISES. Much PAIN but still time. BELIEvE. There is GOOD out there. We OPpose DECEPTION. Conduit CLOSING. Acknowledge. DERE HAR LEST FEIL, FOR HELVETE, det står nemlig, kremt kremt, tør jeg dette? her: Be war E.T. he bearers of FALSE gifts & their BROKEN PROMISES. Much PAIN but still time. BELIEvE. There is GOOD out there. We OPpose DECEPTION. Conduit CLOSING. Acknowledge. og JEG blir kasta rundt på forumet??? jorda er et jævla horehus:p kornsirkler er romskip som letter, de bruker lyskraft til å skyve seg unna med og bruker jorda på åkrer til å skyve seg avgårde med skal noen slette denne tråden også eller? herregud, jeg hater dere (redigert det enklere) Endret 30. november 2011 av dronjom 3 Lenke til kommentar
akselme Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Har jeg gått glipp av noe her? Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Min gode mann, du trenger hjelp. Rapportert. Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Jeg aner ikke hva som skjer, men noen bør sjekke trådstarter for analprobe. 2 Lenke til kommentar
dronjom Skrevet 30. november 2011 Forfatter Del Skrevet 30. november 2011 Min gode mann, du trenger hjelp. Rapportert. jeg tror du leste feil, min gode mann det står beware, det kan leses som "be war e.t." jeg skjønner meg ikke på dere?? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Hva i all verden...vi aner ikke hva du prater om, mister. 2 Lenke til kommentar
dronjom Skrevet 30. november 2011 Forfatter Del Skrevet 30. november 2011 sorry at jeg var sur da, men les hva dere selv hele tiden skriver i trådene mine, les deres egne meldinger, hvor mye har egentlig blitt sletta av andres meldinger i mine tråder? kornsirkelbeskjeden fra 2002 http://mirimoro.piczo.com/kornsirkler?cr=5&linkvar=000044 dere er så overfladiske hele gjengen Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 http://3.bp.blogspot.com/-2pYBMH8GpBA/TWQse5KEPTI/AAAAAAAAAFE/4RAdUuIodgw/s1600/homer_eating_popcorn.jpg Lenke til kommentar
dronjom Skrevet 30. november 2011 Forfatter Del Skrevet 30. november 2011 ok slett tråden da hva skjer i verden i dag? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 (endret) Kult altso! edit; Åja, det var deg igjen. Endret 30. november 2011 av Quote Lenke til kommentar
dronjom Skrevet 30. november 2011 Forfatter Del Skrevet 30. november 2011 jeg har så mye å si rundt det her, men å diskutere på et slik forum er jo nytteløst så jeg gidder ikke mer hvis ikke dere vil Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Du må starte en diskusjon, ikke bare komme med utbrudd. Kornsirkler er forøvrig ikke laget av E.T. men av mennesker som trasker rundt i en åker og ødelegger avlinger. Lenke til kommentar
dronjom Skrevet 30. november 2011 Forfatter Del Skrevet 30. november 2011 dere har nå iallfall den nye beskjeden jeg fant ut av det, stikker ut en tur Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 TS: Jeg blir oppriktig bekymret når jeg leser igjennom historikken din på dette forumet. Du skriver tiltagende usammenhengende og tematikken begynner å bli på grensen (og kanskje over) til det bizarre og paranoide. Dersom det du skriver her er seriøst ment fra din side, vil jeg på det sterkeste anbefale deg å ta kontakt med en lege for vurdering av din psykiske helse. Fra mitt ståsted virker det til at du kan være i ferd med å utvikle en alvorlig psykisk lidelse. 2 Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Åja, det er Daniel. Haha! Fantastisk. Du må ikke tro på alt du leser på nettet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Det er som Breivik. "Jeg er ikke sinnssyk, det er alle andre som er sinnsyke, dere bare skjønner ikke mitt ståsted" Lenke til kommentar
Aryvandaar Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Jeg tror nok heller at det er noen morsomme folk som leker seg litt. Fokus på morsomme, de troller sikkert rom vesen troende. Dere kan sikkert tenke dere reaksjonen disse moro klumpene får når de ser hvor mye folk overdriver. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Jeg vet i hvert fall at jeg hadde ledd noe så inni pokker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg