Kalle_92 Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Har hørt snakk om at ølgjær fungerer. Men det var i en tråd fra 2007. Finnes det noen metoder for å fremme skjeggvekst? Har forøvrig bare funnet ølgjær i pulverform, finnes det ikke i pilleform? Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Har hørt snakk om at ølgjær fungerer. Men det var i en tråd fra 2007. Finnes det noen metoder for å fremme skjeggvekst? Har forøvrig bare funnet ølgjær i pulverform, finnes det ikke i pilleform? gå til nærmeste bryggeri og spør om et syltetøy glass med gjær, de har tonnevis i øl tankene sine, og burde ikke være gniene på dette. Selv jobber jeg i et bryggeri, så dette vet jeg. Men om øl gjær funker vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 1. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2011 Har nå kjøpt Ølgjærtabletter. Så får vi se om det virker. Skal avgi rapport om en måneds tid eller så Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 (endret) Har nå kjøpt Ølgjærtabletter. Så får vi se om det virker. Skal avgi rapport om en måneds tid eller så Du ønsker deg kraftig skjeggvekst nå, men når du først får det så kommer du til å ønske at du ikke har det Endret 1. desember 2011 av slettet II 4 Lenke til kommentar
bonkytonk Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Du må enten konvertere til islam eller se en hel sesong av Magnum med Tom Selleck i løpet av en helg. Testosteron fremmer skjeggvekst, og du kan øke testosteronnivået noe med tung styrketrening. Tviler på at du vil se forskjell, men trening er jo sunt uansett. 6 Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Du må gjøre masse mandige ting som å skru bil, prate grisete, røyke rullings og kjøre langtransport—så kommer skjegget av seg selv. 4 Lenke til kommentar
Kvikksølv Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Ta tiden til hjelp, ikke noe annet du kan gjøre. http://www.lommelegen.no/871683/lite-skjeggvekst Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 3. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2011 Hehe Takk for info. Tror forøvrig ikke at jeg kommer til å konvertere med Islam med begrunnelse i skjeggvekst. Just for the record. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Hehe Takk for info. Tror forøvrig ikke at jeg kommer til å konvertere med Islam med begrunnelse i skjeggvekst. Just for the record. Ut i fra brukernavn er du 19 år? Det er jo veldig individuelt, men ordentlig skjeggvekst kommer mest sannsynlig godt ut i 20 årene. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Noen får skjegg når de er 16/17, noen får det når de er uti 20-årene og andre får nesten ikke i det hele tatt. That's life, og det er fint lite du kan gjøre med det. Selv er jeg 20 år og får bart og skjegg på haka, men ingenting på sidene Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Skal du bli nisse til jul? Lenke til kommentar
fenele Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Du må enten konvertere til islam eller se en hel sesong av Magnum med Tom Selleck i løpet av en helg. Testosteron fremmer skjeggvekst, og du kan øke testosteronnivået noe med tung styrketrening. Tviler på at du vil se forskjell, men trening er jo sunt uansett. +Sink og magnesium tilskudd(ZMA) før leggetid vil kunne booste testosteroneproduksjonen. Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 4. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2011 Skal du bli nisse til jul? Nope. Men skulle gjerne hatt fullskjegg Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 10. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2011 Har nå prøvd dette for morroskyld siden 1. Desember nå, og har ingen effekt til nå. Fortsatt normal skjeggvekst. Dette må nok bare komme naturlig. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 sangen er kjent for å fremme skjeggvekst, og du kan forvente resultater etter en til to timer. Men fra spøk til revolver så er skjeggvekst i hovedsak genetisk, og selv ikke en hormonkur kan gi gode resultater. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå