Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Fremme skjeggvekst: Hvordan?

Kalle_92

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har hørt snakk om at ølgjær fungerer. Men det var i en tråd fra 2007. Finnes det noen metoder for å fremme skjeggvekst? Har forøvrig bare funnet ølgjær i pulverform, finnes det ikke i pilleform?

gå til nærmeste bryggeri og spør om et syltetøy glass med gjær, de har tonnevis i øl tankene sine, og burde ikke være gniene på dette. Selv jobber jeg i et bryggeri, så dette vet jeg.

Men om øl gjær funker vet jeg ikke.

Lenke til kommentar

Du må enten konvertere til islam eller se en hel sesong av Magnum med Tom Selleck i løpet av en helg.

Testosteron fremmer skjeggvekst, og du kan øke testosteronnivået noe med tung styrketrening. Tviler på at du vil se forskjell, men trening er jo sunt uansett.

• Liker 6
Lenke til kommentar

Hehe :)

Takk for info. Tror forøvrig ikke at jeg kommer til å konvertere med Islam med begrunnelse i skjeggvekst. Just for the record.

Ut i fra brukernavn er du 19 år? Det er jo veldig individuelt, men ordentlig skjeggvekst kommer mest sannsynlig godt ut i 20 årene.

Lenke til kommentar

Noen får skjegg når de er 16/17, noen får det når de er uti 20-årene og andre får nesten ikke i det hele tatt. That's life, og det er fint lite du kan gjøre med det. Selv er jeg 20 år og får bart og skjegg på haka, men ingenting på sidene :p

Lenke til kommentar

Du må enten konvertere til islam eller se en hel sesong av Magnum med Tom Selleck i løpet av en helg.

Testosteron fremmer skjeggvekst, og du kan øke testosteronnivået noe med tung styrketrening. Tviler på at du vil se forskjell, men trening er jo sunt uansett.

+Sink og magnesium tilskudd(ZMA) før leggetid vil kunne booste testosteroneproduksjonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...