HelloKjersti Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Spillet er for skadelig for ungdommen, ifølge sensurorgan. Les hele saken Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Håpløst. Alle vet jo at det er Call of Duty som lager massemordere! 6 Lenke til kommentar
AlMulimann Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Håpløst. Alle vet jo at det er troll på internett som lager massemordere! 1 Lenke til kommentar
Chugs Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Her er det helt klart noen som har et usunt elskforhold til zombier. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Håpløst. Alle vet jo at det er troll på internett som lager massemordere! 3 Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Sikkert nazizombiene som klager nå igjen. Til helvete med rettighetene dems! 2 Lenke til kommentar
norgi Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Hver gang jeg vil klage over hvor elendig myndigheten eller andre ting er i Norge, se jeg på mitt gamle hjemmeland og føle meg som om jeg leve i paradis ^^ Tyskland er helt håpløst på dette område 8 Lenke til kommentar
ZentiX Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Ikke nok med at de svartelister spillet, men de svartelister jo spillet for voksne folk også? For dvs de får ikke lov til å selge spillet. Dermed så går dette ut over godt voksne folk som også liker denne typen spill. 1 Lenke til kommentar
latslask Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 "Censorship ends in logical completeness when nobody is allowed to read any books except the books that nobody reads." -George Bernard Shaw Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Games don't kill people, people kill people. 3 Lenke til kommentar
Orsvend Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Games don't kill people, people kill people. So toasters don't toast toast, toast toasts toast? 6 Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Er i Tyskland for tiden, og ble regelrett sjokkert når jeg skulle laste ned Battlefield 3 betaen i Origin for noen måneder siden. Fikk beskjed at jeg bare fikk lov å laste ned spillet mellom 23:00-06:00, pga "Kinderschutz", eller på norsk, beskyttelse for barn. Greide å lure Origin med litt hjelp av VPN, så jeg fikk det til, etter litt knot. 2 Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Games don't kill people, people kill people. So toasters don't toast toast, toast toasts toast? Neineinei, du har misforstått. Games don't kill people, toasters make derp. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Og de klager over at folk piratkopierer Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Og de klager over at folk piratkopierer Har hørt rykter om at de som blir tatt for å piratkopiere dette spillet i tyskland vil måtte gå med et merke på jakken, eller bli sendt til en arbeidsleir. 1 Lenke til kommentar
GameSlayer Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Tyskland er like dumme som Norge var etter 22. Juli med spill. 1 Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Games don't kill people, people kill people.So toasters don't toast toast, toast toasts toast? Yo dawg! I heard you like toasters so we put a toaster in your toaster so you can toast while you toast! Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 (endret) Bare ikke idiotene på tinget får for seg at dette er smart og innføre her i Norge også da.. "Dead Island" minner jo alt for mye på utøya.. Endret 30. november 2011 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Skal gjøre meg upopulær og si at jeg synes dette er helt greit, dersom forbudet gjør at færre får tak i spillet. Kommer ikke til å forsvare utspillet mot folk i et eller annet trassalderstadie. Kunne vært villig til å diskutere konseptet seriøst, men tviler på om det er mulig på dette forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå