Gå til innhold

Eksportere meldinger fra Outlook Express 6

cm630et

Anbefalte innlegg

Skal flytte alle meldingene mine fra Outlook Express 6 til Eudora 5.2.1. Jeg får ikke Eudora til å importere alle mappene med meldinger. Den importerer bare noen av dem. Når jeg prøver å eksportere meldinger fra Outlook så får jeg feilmeldingen "Kan ikke eksportere. Det oppstod en feil under initialisering av MAPI".

Har satt opp Outlook express som standard epost program slik som Eudora anbefaler.

Har aldri gjort dette før så hvis noen hadde noen ideer om hva som var galt så hadde jeg satt pris på litt hjelp

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har aldri brukt Eudora, men i følge denne linken:

http://www.eudora.com/techsupport/tutorial.../new43/w02.html

skal automatisk import fra Outlook være implementert allerede fra 4.3?

Du behøver altså ikke å exportere fra Outlook først, men installerer Eudora og importerer direkte....

Har ellers hatt det samme problemet på flere maskiner med både Outlook og Express at eksport av data feiler... Tror det er en av patchene til MS som forårskaer dette...

Lenke til kommentar

Har prøvd automatisk import fra Eudora men da tar den bare med seg noen av mappene og ikke meldinger. Når jeg kjører manuell import tar den med seg de samme mappene men da med meldingene. Har igjen over halvparten av mappene som Eudora ikke tar med, hverken mapper eller meldinger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...