EinarEriksen Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Dolphin er perfekt for fingerferdige Android-brukere. Test: Dolphin Browser HD Lenke til kommentar
Roy65 Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Har brukt Dolphin Browser HD en uke og er kjempefornøyd. Det eneste lille minus er at den av og til har problemer med å spille av video som den innebygde nettleseren tar uten problemer. Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Er også veldig fornøyd med Dolphin HD ift. den innebygde nettleseren. Gestures har jeg dog deaktivert. Synes det ble unødvendig pga. man har snarveiene lett tilgjengelig på venstre side ved et swipe, og jeg kom stadig borti knappen som aktiverer gestures når jeg ikke skulle. Det største minuset med Dolphin HD er widgeten. De burde virkelig klare å fikse litt flere utvalg i størrelser og utforming. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Har brukt denne som min standard nettleser i over ett år, og er fortsatt veldig fornøyd. Bokmerkefunksjonen med swipe tror jeg ikke jeg kunne klart meg uten nå som jeg har vendt meg til den. Jeg har og deaktivert gestures, da jeg synes det er raskere å bruke bokmerkene. Lenke til kommentar
magnus1992 Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Har ikke brukt Dolphin mer enn i 2 dager, men merker at denne nettlesern er noe jeg kommer til å fortsette å bruke. Det er litt få add-ons og temaer. Morning coffee add-on er ganske grei da den åpner alle nettsider du ønsker ved oppstart. Så slipper en å trykke på bokmerker sånn på morningen... Lenke til kommentar
jawil Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Jeg bruker også denne. Mitt største problem med den er at jeg ofte havner opp en helt annen plass på siden (vertikalt) når jeg trykker "back" enn der jeg var. Hvis jeg f.eks. er på forsiden av vg.no og går inn på en sak og deretter trykker back, havner jeg f.eks. helt på bunnen av forsiden, selv om jeg var i nærheten av toppen. Noen som vet hva dette skyldes? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Jeg bruker også denne. Mitt største problem med den er at jeg ofte havner opp en helt annen plass på siden (vertikalt) når jeg trykker "back" enn der jeg var. Hvis jeg f.eks. er på forsiden av vg.no og går inn på en sak og deretter trykker back, havner jeg f.eks. helt på bunnen av forsiden, selv om jeg var i nærheten av toppen. Noen som vet hva dette skyldes? Akkurat dette er mitt største ankepunkt mot Dolphin. Har samme problem, og vg.no er en av de værste sidene. Mener dette har blitt værre etter hvert, men liker nettleseren såpass godt ellers at jeg kan leve med dette. Fungerer fint på f.eks forumet her, så det er ikke konsekvent. Lenke til kommentar
theDaniel Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Dolphin lagrer dine nettsøk og inntastinger og sender informasjonen til utviklerene. For dem som ikke liker dette vil jeg anbefale boat browser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg