Odesseiron Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Sony innrømmer at de har gjort spillfokuset mye tydeligere med Vita. Les hele saken Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XIQJlAy2KQ Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Ser ut som de hvertfall er inne på noe, kanskje det kan gå bedre denne gang. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Ble folk virkelig forvirret? Eller brydde de seg rett og slett ikke så mye om den dårlige funksjonaliteten de la til? AtW Lenke til kommentar
KHRZ Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Mitt inntrykk er: Stusselig mengde nevneverdige spill, +noen dårlig gjennomførte multimediamengde funksjoner Stemmer eller er jeg forvirret? 1 Lenke til kommentar
Puro Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Jeg ble ikke forvirret, den var bare ikke bra. Ga den til lillebroren min som la den i skuffen og der har den lagt siden ett par uker etter release. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Gleder meg til å endelig få en ny håndholdt i hus. Lenge siden sist nå Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Jeg er enig i at PSPen var ganske ubrukelig på andre områder enn spillene. Særlig internettsurfing, å herre. Men Vita ser uhyre spennende ut, særlig hvis grafikken vil bli såpass god som på bildet fra Uncharted. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå