HelloKjersti Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Her er første glimt fra Double Fines neste spill. Les hele saken Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Værsåsnillogsidetereteventyrspill! Bildet i headeren burde vel forøvrig vært tatt fra Monkey Island 1 eller 2.... Å si at Schafer har hatt en finger med i Monkey Island er vel også en liten underdrivelse.... Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Ron Gilbert og Schafer er genier som her gitt meg utrolig mye underholdning her i livet Ønsker prosjektet lykke til ! Lenke til kommentar
lardvader Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Dette er svært gode nyheter! Fantaserer fortsatt om Grim Fandango 2 og Maniac Mansion 3!!! Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Elsker DOTT og MI-spillene, håper på noe tilsvarende fra de gamle mesterne...! Men hva menes med at spillet finner sted før Maniac Mansion og Monkey Island? De to er da ikke akkurat forbundet historiemessig? Riktignok har jeg kun spilt DOTT, og ikke det originale Maniac Mansion, men dog. Har jeg gått glipp av noe? Lenke til kommentar
Glottis Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Jeg syns denne artikkelen er mer tilfredstillende enn hele Skyrim. Lenke til kommentar
lardvader Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Elsker DOTT og MI-spillene, håper på noe tilsvarende fra de gamle mesterne...! Men hva menes med at spillet finner sted før Maniac Mansion og Monkey Island? De to er da ikke akkurat forbundet historiemessig? Riktignok har jeg kun spilt DOTT, og ikke det originale Maniac Mansion, men dog. Har jeg gått glipp av noe? Litt forvirret av denne parallellen selv - tror de mener det er en ide de hadde før MI&MM, men det gjenstår jo bare å se.. Maniac Mansion var bra, men er jo fra en tid hvor jeg spilte det på min gamle c64. Hadde vært artig å se en skikkelig offisiell remake og ikke bare en fanbasert utgave (selv om denne er artig for nostalgikere) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå