Cuneax Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Spennende prosjekt med flertrykksteknologi. Gjennomsiktig tastatur og mus søker lykken Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Ser for meg at man ikke kan "hvile" fingrene nedpå knappene/tastene. Da blir det slitsomt å bruke det. Men kan jo fungere fint som pynt. 2 Lenke til kommentar
G Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 (endret) For de som liker å se på tastaturet når de bruker det. Kanskje typisk de som trykker på en bokstav eller få om gangen. Til disse brukerne kunne de hatt feedback gjennom at tasten lyste opp omkring tasten av en tynn transparent OLED-film eller noe liknende. Endret 30. november 2011 av G Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Ja - nei. Hva? Blir jo som å be folk skrive feil. Blir noe annet på en smartphone hvor en ikke har noe annet valg enn å se på mens en skriver. Dette er jo helt på tryne. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Kan touch. Foretrekker derfor et ordinært tastatur - foreløpig. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Form over funksjon? AtW Lenke til kommentar
Stefski Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Det der er jo ingenting. Her: <http://youtu.be/vaiRLpuwDZ0> snakker vi gjennomsiktig "tastatur" som vil noe! 1 Lenke til kommentar
Magtek Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Det må vere vanskelig å skrive med to hender. For først trodde jeg de to putene var til å hvile armene på. Men de kommer jo bare til å vere i veien Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Yo dawg, we heard you dont like writing so we removed the buttons from your keyboard so you cant write while you write. Lenke til kommentar
Speider-gutten Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Dette ser ut som et fint stue tastatur/mus til en maskin som er koblet til TV`en :-) 1 Lenke til kommentar
Nødstopp Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 (endret) Tviler på at funksjonaliteten blir på lik linje med utseendet. Stilig konsept, men det eneste skikkelige formål med dette blir som tidligere nevnt; pynt. Endret 30. november 2011 av Vaffeltryne Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Skal det der i mitt hus, blir det bare for show off. Klarer ikke se for meg at det er behagelig å bruke. Lenke til kommentar
0stepop Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 I disse Disneytider, hvor utseende teller mere en pragmatisk verdi, så slår vel dette an! Ser for meg følgende utsagn; "Fyr i peisen, jeg skal på fjesboka snart!" "Fette er bra! Oops, jeg mente "dette"." "Touchmetoden funker så bra på dette tastaturet! Jeg finner F og J så enkelt." "Det er så deilig å ha i fanget!" "Vent, jeg må trekke for gardinene" "Jippi, min APM gikk opp til 1500!" Han her vil digge dette tastaturet: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå