w@abbus Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 (endret) Ønsker å ha et webcamera på hytta for å kunne sjekke når jeg må måke taket Hvordan skal jeg få til dette? Pc har jeg, og utendørskamera får jeg sikkert skaffet men hva med internettforbindelsen? Regner med jeg må ha en eller annen form for internettforbindelse.. men hva? Noen tips og råd her? (hytta har strøm) Endret 30. november 2011 av w@abbus Lenke til kommentar
LiaN-S Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Mobilt brebånd kanskje? Kan jo bli dyrt i lengden uten en fst pris? Lenke til kommentar
w@abbus Skrevet 1. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2011 Mobilt brebånd kanskje? Kan jo bli dyrt i lengden uten en fst pris? Hvem er billigst på mobilt bredbånd for dette bruket og hva slags ab. skal jeg velge? Lenke til kommentar
LiaN-S Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Har ikke noe oversikt over det, men har du webkamera? Hvis ikke kanskje bestille denne. Lenke til kommentar
w@abbus Skrevet 8. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2011 Har ikke noe oversikt over det, men har du webkamera? Hvis ikke kanskje bestille denne. Se der ja Hadde håpet jeg skulle komme enda rimeligere ut av det men skal ringe dem å sjekke litt i morgen Tar gjerne imot fler forslag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå