Odesseiron Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Det blir et par måneder lengre ventetid på neste bidrag til taktikkserien. Les hele saken Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Det fjerde spillet i serien tar et steg bort fra forgjengerne på flere vis. Kampene, som tidligere var turbaserte, er nå i sanntid. Kommer til å bli en fiasko, så spiller ingen rolle for meg. Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 (endret) Satser heller på JA2 1.13. Om jeg noen gang får tid til å prøve den... Endret 30. november 2011 av Godsaker Lenke til kommentar
colgol Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Håper de bruker den tiden de trenger, for dette ser jeg virkelig frem til :-D Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Sanntidselementet har ødelagt de fleste gamle klassikerene mine. UFO Aftermath og påfølgende spill sugde. Samme gjorde div. SWAT spill. Meh Kommer ikke til å betale for noe remake av gamle klassikere dersom det er real time. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå