Gjest Slettet+212343 Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 (endret) Hei nå må jeg snart finne ut dette før jeg blir sprø. Lørdag ble jeg og et par kompiser sittende å diskutere fotball over en øl eller 5. Så gamle klipp osv. gode greier, MEN: så begynte vi å diskutere en situasjon med det Norske landslaget, fra en landskamp mot enten Wales eller Skottland, for ikke fryktelig mange år siden. Det dreide seg om en stygg og unødvendig takling/taklingsforsøk (husker desverre ikke hvilken nordmann som ble taklet), men jeg er ganske sikker på at det var bortekamp. Mener å huske at taklingen fant sted inne ved stolpen, og var av karakter: kriminelt hvis man foretar det utenfor banen. Noe sier meg at draktene var blå (derfor skottland), men her kan jeg ta feil. Skal altså frem til hvem som taklet, og hvem som ble taklet/forsøkt taklet. kan noen hjelpe?? jeg blir sprø! Endret 30. november 2011 av Slettet+212343 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Du tenker ikke på Ieroklis Stoltidis (elns) sin skrekk-takling på Per Ciljan Skjelbred i en Champions League-kamp mellom Olympiakos og RBK? Det er den eneste skrekktaklingen som involverer utenlandsk lag mot norsk lag jeg kommer på i farten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Hm, nei det var definitivt en landskamp. Har gått opp for meg at den antagelig var Craig Bellamy, og dermed wales - norge, ikke skottland. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Bellamy sparket etter Hagen i en eller annen kamp for lenge siden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 ja det spørs om det er den episoden jeg tenker på altså. mener hvertfall at det kunne vært betegnet omtrent som drapsforsøk om han hadde truffet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå