Gå til innhold

BK: Onehandstand

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott dynamikk og godt eksponertMen jeg opplever at personen i bildet befinner seg litt langt ut i hjørnet.

Hvis du ser på gyldne snitt plassering så er han plasser perfekt i forhold til det. Det er også for å gi mer luft til bildet og for å få med skyggen bak. hadde det vært kun han og mer sentrert ville bildet vært mye mer statisk og kjedelig

Lenke til kommentar

Udmærket balanceret komposition, med elementerne godt placeret i billedfladen. Fint med s/h til denne type billeder. Flot med skyggen på væggen.

Jeg ville gerne kunne se hånden på på gulvet - tænker på din titel. Jeg ville også foretrække at modellens udtryk var mere koncentreret inden i personen selv. Her har han øjenkontakt med fotografen/os andre - og udtrykker har I fået billedet.- men det er småting. Flot billede.

Lenke til kommentar

Flott dynamikk og godt eksponertMen jeg opplever at personen i bildet befinner seg litt langt ut i hjørnet.

Hvis du ser på gyldne snitt plassering så er han plasser perfekt i forhold til det. Det er også for å gi mer luft til bildet og for å få med skyggen bak. hadde det vært kun han og mer sentrert ville bildet vært mye mer statisk og kjedelig

Enig med deg i det :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...