andreasmedia Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Onehandstand Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Flott dynamikk og godt eksponert Men jeg opplever at personen i bildet befinner seg litt langt ut i hjørnet. Lenke til kommentar
andreasmedia Skrevet 30. november 2011 Forfatter Del Skrevet 30. november 2011 Flott dynamikk og godt eksponertMen jeg opplever at personen i bildet befinner seg litt langt ut i hjørnet. Hvis du ser på gyldne snitt plassering så er han plasser perfekt i forhold til det. Det er også for å gi mer luft til bildet og for å få med skyggen bak. hadde det vært kun han og mer sentrert ville bildet vært mye mer statisk og kjedelig Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Tøft og actionfylt dette! Likte inntrykket av at personen er på vei ut.....! God 4'er på dette! Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Udmærket balanceret komposition, med elementerne godt placeret i billedfladen. Fint med s/h til denne type billeder. Flot med skyggen på væggen. Jeg ville gerne kunne se hånden på på gulvet - tænker på din titel. Jeg ville også foretrække at modellens udtryk var mere koncentreret inden i personen selv. Her har han øjenkontakt med fotografen/os andre - og udtrykker har I fået billedet.- men det er småting. Flot billede. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Flott dynamikk og godt eksponertMen jeg opplever at personen i bildet befinner seg litt langt ut i hjørnet. Hvis du ser på gyldne snitt plassering så er han plasser perfekt i forhold til det. Det er også for å gi mer luft til bildet og for å få med skyggen bak. hadde det vært kun han og mer sentrert ville bildet vært mye mer statisk og kjedelig Enig med deg i det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg