Miss Photography Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Silent morning Bildet er fjernet. Beskrivelse: Bilde er tatt tidlig på morgenen. jeg syns det er en ro og stillhet over det,en behagelig stemning. Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Fin stemning i bildet. Ville lysnet steinene litt for å få mer tegning i skyggepartiene. Kunne også tenkt meg en mindre blender så stråene i forkant ble skarpere. Lenke til kommentar
Fjellheims Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Hei det er fin stemning i bilde men er ellers enig med thore under. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Bra formidlet av stillhet og ro! Mulig at et ørlite kutt både oppe, nede og til ve. kunne vært noe her...! God 3'er! Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Enkelt og fint. Lidt mørk i de mørke partier. Fine tegninger med siv i vand. Rolig stemningsudtryk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg